środa, 12 grudnia 2018

12/12/2018

,,Zima jest piękna, do
pewnego stopnia...
Celcjusza."


Cześć, jak Wam mija przedświąteczny czas? Ja już poczułam ten klimat świąt, choinka ubrana, ozdoby świąteczne w pokoju już są, a do tego chętnie ostatnio słucham piosenek świątecznych :) 
Ostatnio oglądnęłam ,,Pada SHREK", przezabawna bajka, polecam :D 
Jeśli chodzi o pogodę to u mnie ostatnio deszczowo, szkoda, że nie ma śniegu :)
Ale z drugiej strony nie ma też mrozów, a ja jestem strasznym zmarzluchem.
W końcu chodzę do pracy, którą lubię, więc moje życie toczy się teraz wokół pracy i szkoły, a wolnej chwili chodzę na spacery i czytam książki. Zbliżają się egzaminy, czas nauki i nie długo zaczyna się dla mnie już ostatni ciężki semestr i egzaminy końcowe...jak ten czas szybko minął :)

Ashley Tisdale 💛 W świątecznym wydaniu.


Życzę Wam miłego tygodnia, ja dzisiaj wybieram się do szkoły na popołudnie, papatki

11 komentarzy:

  1. ja jeszcze nie czuje tych świąt ;/ no, ale przypuszczam, ze gdy wrócę do domu to ten magiczny czas będzie mnie otaczać z każdej strony.
    takze polecam bajke :)

    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jeszcze nie czuje klimatu świąt ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj
    Jestem z rewizytą:)
    Blog młodej osoby, zatem przypomną mi się dawne czasy. Moje dzieci już także dorosłe.
    U mnie świątecznie jeszcze nie jest. Nie lubię zbyt wcześnie stroić domu .
    Zakupy większe zrobione, prezenty są, plan działania także.
    Pozdrawiam miło:)


    OdpowiedzUsuń
  4. Ja egzaminy mam 9 i 10 stycznia, boje się! Ja wciąż nie czuję magii świąt, mam nadzieję że się to zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a przeświąteczny czas mija mi całkiem spoookojnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie słyszałam o Ashley Tisdale :o Jak na razie to tylko czytam, a spaceruje w weekendy. Wracam do domu gdy jest już ciemno, a u mnie na wsi nie ma gdzie iść tak po ciemku :C Powodzenia, ja mam w tym roku dopiero w czerwcu bądz lipcu egzamin zawodowy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią obejrzę sobie tą bajkę, bo uwielbiam Shreka :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkie odliczanie do świąt u mnie rozpoczęte, a choinka stanie w niedzielę <3 Czas pędzi bardzo szybko, chwila moment i jesteśmy coraz starsi. Powodzenia na egzaminach <3

    lifebynadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już powoli czuję klimat świąt, może dlatego, że u mnie spadł śnieg :P
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście czas szybko leci. U mnie jest bardzo dużo śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jakoś nie czuję jeszcze magii tych świąt.
    Może przybiorę dom i upiekę jutro pierniczki ;)

    OdpowiedzUsuń