środa, 19 grudnia 2018

Sposoby na stres.

Cześć, jak Wam mijają zimowe dni? W niektórych miastach napruszył już śnieg, a u mnie deszcze i ponura pogoda. Kiedy ten śnieg przyjdzie? Może do świąt dotrze do mojego miasta. Koniec roku się zbliża, czas szykowania się do świąt, niektórych czekają egzaminy z powodu końca semestru, więc dzisiaj postanowiłam dodać wpis z poradami jak troszkę się zrelaksować w tym okresie i natłoku zadań.

💚 medytacja 💚 czytanie książek 💚 spacer po parku 💚 taniec 💚 pisanie dziennika 💚 rysowanie doodle 💚 zadzwonić do kogoś 💚 inspirujące cytaty 💚 Joga 💚 ćwiczenia 💚 ulubiona muzyka 💚 dobry film 💚 kolorowanie 💚 filiżanka herbaty 💚 hobby 💚 malowanie paznokci 💚 czytanie czasopism 💚 organizacja szafy 💚 świeczki zapachowe 💚 gorąca czekolada 💚 fotografia 💚 pisanie na blogu 💚 gry planszowe 💚 dekoracje w pokoju 💚 biblioteka 💚 maraton filmowy 💚 spotkanie ze znajomymi 💚 zaplanuj kolejny tydzień 💚 zadbaj o urodę 💚 oglądnij coś fajnego na youtube 💚 ulubiony serial 💚 napisz o swoich celach 💚 pisz smsy ze znajomymi 💚 odwiedź kogoś znajomego 💚zrób własnoręczne dekoracje 💚 weź witaminy 💚 wypróbuj nowe makijaże 💚 przeglądaj ulubione blogi 💚 napisz opowiadanie 💚 napisz listę wdzięczności 💚 zapisz, co czujesz 💚 porozmawiaj z kimś 💚 przytul kota 💚 biegaj 💚 oddychaj głęboko 💚 oglądnij wesołe filmiki 💚 zaplanuj coś pozytywnego 💚 nawadniaj się 💚 uśmiechaj się często 💚 myśl pozytywnie 💚

22 komentarze:

  1. Czytanie książek zawsze mnie odstresowuje :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słuchanie muzyki i leżenie najbardziej mi pomaga podczas stresu, ale jeśli jest to np bezpośrednio przed ważnym zaliczeniem to jedynie głębokie oddechy dodają mi sił:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że poruszyłaś ten temat zwłaszcza przed świętami. Bo mam wrażenie, że ludzie w tym okresie szaleją. Mi najbardziej pomaga rękodzieło, spacer, rozmowa z kimś bliskim, a i dobrym filmem nie pogardzę kiedy jestem zestresowana :). Pozdrawiam serdecznie i oby u Was ten śnieg spadł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed świętami zwłaszcza jest ten nerwowy ale i magiczny czas :) Świetne są twoje sposoby:)

      Usuń
  4. U mnie też już śnieg pada -ciekawe czy do Świąt się utrzyma☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też śniegu jeszcze nie ma i zbytnio nie zapowiada się na to, że spadnie :/
    Mnie najczęściej pomaga się odstresować dobra muzyka oraz film ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U śniegu nawet sporo. Ogólnie na stres pomaga mi oglądanie śmiesznych filmików (China fails)'

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny spis! Tak naprawdę większość tych rzeczy wykonuję na co dzień i muszę przyznać, że bardzo, ale to bardzo pomagają one uspokoić myśli i nerwy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wpis. Spacer zawsze pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też psacer pomaga, pomaga uporządkować myśli :)

      Usuń
  9. Książka i gorąca czekolada najbardziej mnie uspakaja.
    Świetne porady idealne na styczniowe wieczory przed egzaminami !
    Życzę spokojnych i radosnych świąt Bożego Narodzenia :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świeczki i woski zapachowe uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie czytanie książek, fotografowanie przyrody, muzyka.

    OdpowiedzUsuń