poniedziałek, 26 listopada 2018

26/11/2018

Witajcie, no i już po weekendzie i po pełni księżyca, o której pisałam w poprzednim wpisie :) Zauważyłam, że niektórych z Was interesują wpisy o ezoteryce i astrologii, napiszcie w komentarzach czy chcecie czasem wpisy na ten temat. 
Jeśli chodzi o to, co u mnie nowego, to niewiele, chodzę do szkoły, od początku grudnia wracam do pracy, w której kiedyś pracowałam, poza tym koniec semestru się zbliża, a ja siedzę nad książkami i próbuję się uczyć :D Szczerze, to nauka idzie mi jakoś lepiej, także nauka niemieckiego, jak wcześniej miałam depresje to teraz nabrałam energii życiowej i czuję się dużo lepiej :) Mimo braku depresji jakoś ostatnio nie mogę usnąć, mam nadzieję, że to przejdzie, bo trochę to męczące. Ale gdy nie mogę spać, biorę książkę i czytam, więc spędzam ten czas produktywnie hehe :P 
Ok, życzę Wam miłego tygodnia, a ja tymczasem idę sobie czytać horoskop na ten tydzień, papatki :)

16 komentarzy:

  1. Ja również życzę miłego tygodnia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ostatnio nie mogę spać ale to może dlatego, że za dużo mam na głowie. Czasem ciężko sie wyłączyć i zrelaksować :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem gdy jest natłok myśli ciężko usnąć. Pozdrawiam również:)

      Usuń
  3. U mnie co roku właśnie teraz powtarza się problem z zasypianiem...
    Nic nie mogę poradzić musze tylko przeczekać 😊
    Posty o tej tematyce chętnie poczytam ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam że dużo osób ostatnio ma bezsenność, może to przez pogodę.

      Usuń
  4. O rany, a u mnie zupełnie odwrotnie - jak już się położę to zasypiam prawie od razu!Dlatego nigdy nie czytam na leżąco...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może czytanie na leżąco to dobry sposób aby usnąć? :P Pozdrawiam

      Usuń
  5. Powodzenia w nauce! Poczytałabym coś w tym temacie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Niemiecki to ciekawy język, i szybko można sie go nauczyć:) Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpisy o astrologii - super!
    Na szczęście najbardziej depresyjny miesiąc dobiega koniec, potem grudzień i już coraz bliżej wiosny <3
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog ! muszę wpadać częściej , ja dopiero zaczynam jeśli masz ochote to wpadnij będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że energia wróciła, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja muszę wrócić do czytania książek. Ostatnio strasznie się zaniedbałem pod tym względem Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w nauce :) Też kiedyś czytałam horoskopy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego tygodnia, ja zabieram się za naukę na jutro.
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń