piątek, 23 listopada 2018

Pełnia księżyca.

,,Późno już było; na kształt nowego medalu
Pełnia podnosiła lice,
A uroczystość nocy spływała jak fala
Na śpiące grodu ulice."


Witajcie. Dzisiaj, 23 listopada wypada pełnia księżyca, a dokładniej Pełnia Śnieżnego Księżyca. Dla każdego miesiąca przypisana jest inna nazwa pełni księżycowej, ta akurat jest ,,śnieżna":) Według wielu źródeł ta pełnia ma być wyjątkowo ciężka dla nas, wiec przygotujcie się mentalnie, że mogą wystąpić u Was (i u mnie też) nastroje depresyjne i nerwowość. Na szczęście w sobotę 24 powinniśmy już poczuć się lepiej :) Mam dla Was dobrą wiadomość, na pocieszenie mogę powiedzieć, że warto w wieczór, kiedy przypada pełnia księżyca, udać się na spacer i wymówić intencje lub marzenie...mimo, że nie każdy w to wierzy, to wypowiedziana intencja dodda nam motywacji do działania i skłoni nas do przeanalizowania swoich planów na najbliższy lub dalszy czas :)
Zatem życzę Wam, aby ten czas pełni minął Wam w miarę spokojnie, a przede wszystkim życzę miłego weekendu :)

11 komentarzy:

  1. Witaj witaj.
    Dziękuję za nowości - nie miałam świadomości, że pełnie księżyca mają swoje nazwy.

    OdpowiedzUsuń
  2. W ogóle o tym nie wiedziałam, chętnie zobaczę :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie pełnie księżyca, spacer to idealna forma relaksu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że nie wiedziałam, że pełnie mają swoje nazwy. Muszę o tym poczytać więcej. ;) Świetny post! O pełniach słyszałam już dużo ciekawostek, zawsze zaskakują. ;)

    www.imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. O fajnie się dowiedzieć, bo ja nawet nie wiedziałam że pełnie księżyca mają swoje nazwy☺
    Całkiem dobrze jednak tą pełnię zniosłam☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Dowiedziałam się nowości bo nie wiedziałam, że pełnie księżyca mają swoje nazwy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze coś nowego można się dowiedzieć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiedzialam nawet ze takie zjawisko teraz ma miejsce

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie ta nerwowość chyba przyszła z opóźnieniem bo przyszła wczoraj i trwa do dzisiaj ;)
    fajnie u Ciebie :) dołączam do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh, szkoda że nie trafiłam do Ciebie nieco wcześniej :) Chętnie udałabym się na taki spacer wymówić jakieś życzenie, choćby dla poprawy humoru :) Pozwól że zostanę na dłużej, pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń