wtorek, 16 listopada 2021

#2 Haul kosmetyczny

 Cześć :) Piszę do was późną wieczorową porą, a już w sumie jest po północy. Po ciężkim tygodniu w końcu 2 dni wolnego. Ostatnio spędzam trochę czasu na porządkach i odgracaniu, bo nie chcę trzymać w domu rzeczy, które są niepotrzebne. Ale mimo to zrobiłam zakupy kosmetyczne z Oriflame, bo kilka kosmetyków potrzebowałam. Na razie jestem w trakcie testowania, więc nie napiszę teraz wam czy polecam czy nie :) A oto kosmetyki, które zamówiłam.

Te 2 opakowania z pompką to szampon i odżywka do włosów, na zdjęciu nie widać napisów, bo niestety światło się odbija :( Obok olejek do włosów i ciała z awokado, jest to już mój ulubiony produkt, przetestowałam na włosach i uwielbiam go, no i ten zapach :) Dalej świąteczne klimaty płyn do kąpieli i krem do rąk, ładnie pachną :) W pomarańczowych opakowaniach krem do rąk i mydełko w kostce. Następnie zielona tubka to żel pod prysznic, obok żel aloesowo kokosowy pod oczy i w słoiczku rybki z serum do twarzy, było drogie ale efekt fajny, na razie wypróbowałam 2 razy i ciekawe jak się sprawdzi po dłuższym stosowaniu.

Tak wyglądają moje zakupy kosmetyczne.
A wy zamawiacie w Oriflame?
Co ogólnie ostatnio kupiłyście i z jakiej firmy lubicie kosmetyki?
Pozdrawiam was i niedługo będzie kolejny wpis :)

12 komentarzy:

  1. Oh wow! Everything looks great. I love anything that is festive and holiday themed, so there are certainly some standouts here. I hope you are having a great week so far <3
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zamawiam z Oriflame, czasami z Avonu, ale zazwyczaj biżuterię, nie przepadam za ich kosmetykami. Najczęściej ostatnio zamawiam na loczek.pl 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę sobie kupić dzisiaj jakiś fajny lakier do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego testowania :) Nie używam nic z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z firmą jakoś mi nie po drodze, ale kosmetyki wyglądają ciekawie, miłego testowania :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten kocyk i poduszkę do niego też mam :P
    OBSERWUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy. Ja nie zamawiam nic z Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, dawno nic nie testowałam z Oriflame. Z pewnością przed świętami przejrzę katalog i może coś zamówię; zawsze najwięcej uwagi poświęcałam produktom z serii do kąpieli bądź codziennej pielęgnacji :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno już nie miałam kosmetyków z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great selection of products
    Take care!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zamawiam w Oriflame, mam wymagającą skórę i kupuję raczej kosmetyki apteczne. Twoje zamówienie wygląda ciekawie, mam nadzieję, że kosmetyki sprawdzą się na piątkę z plusem! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń