piątek, 19 listopada 2021

#2 Haul książkowy

 Cześć, w zeszłym miesiącu robiłam duży haul książkowy, jeden wpis z haulem dałam już <tutaj> a dzisiaj daję kolejne zdjęcia książek, które kupiłam w październiku. Tematyka taka, która obecnie mnie interesuje, trochę z rozwoju osobistego, angielski, powieść świąteczna... Jestem w trakcie  czytania ,,Wysoko wrażliwi" i jak na razie książka mi się podoba, zagadnienie ,,tematu" jest obszernie i ciekawie opisane i są też krókie ćwiczenia do wykonania. Książkę ,,Nieśmiałość" też już zaczęłam czytać i bardzo mi się podoba. Innych książek jeszcze nie czytałam, więc na razie się nic nie mówię na ich temat :D

Czytałyście którąś z tych książek? Jeśli tak to napiszcie coś więcej.

A jakie książki obecnie czytacie?

Piszcie w komentarzach :)

12 komentarzy:

  1. Sporo ciekawych tytułów. I nawet widzę powieść świąteczną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Twojego stosiku mam u siebie tą książkę o wysoko wrażliwych, ale jeszcze jej nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw, miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. These look good. I like stickers too :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa książka do angielskiego, ja polecam również bardzo serie książek z wydawnictwa Pearson :)
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Your book pics look so cool
    and these books look interesting.

    Enjoy the weekend.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super haul 😁 Nie czytałam niczego z tego co pokazałaś, obecnie czytam Panna bez majątku 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. How wonderful! These books look excellent. It is amazing that you make time to read and really prioritize it <3
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja teraz kupuję mnóstwo książek ale dla synka :)

    OdpowiedzUsuń

  10. Żadnej nie czytałam ale ja zdecydowanie gustuje w innej tematyce: kryminały, horrory i powieść historyczna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam żadnej z tych książek, obecnie jestem w trakcie "21 lekcji na XXI wiek" Harari... jest trochę przerażająca, zresztą tak jak i obecne czasy. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń