czwartek, 4 kwietnia 2019

Szpital i dzisiejszy spacer.

Cześć! No i już mamy kwiecień :) Cieplutko na dworze, słońce świeci i od razu nastrój lepszy :) 
Wczoraj byłam w szpitalu, ale tylko na kilka godzin. Pamiętacie jak mówiłam Wam o złych wynikach badań? Wcozraj miałam z tego powodu pobierane wycinki ginekologiczne....auć nie było to przyjemmne uczucie, ale jak trzeba to trzeba. Próbki wyślą do laboratorium i za 2 tygodnie wyniki. Okaże się czy to stan przedrakowy jak mówił lekarz czy coś poważniejszego. Teraz mam tydzień wolnego od pracy, aby trochę odpocząć. Mogę chodzić, ale w pracy trzeba być 8 godzin na nogach i do tego schylać się,dźwigać itd. a ja wolę odpocząć, aby dojść do siebie. Trochę się czuję źle, dzisiaj byłam na krótkim spacerze, ale reszte dnia chcę spędzić w domu. 

A oto zdjęcia z dzisiejszego spaceru :)




W najbliższym czasie wstawię na blogu podsumowanie marca. Trochę sie działo, zobaczymy jaki będzie kwiecień :) Miłego dnia, pa! :)

18 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, żeby wszystko było dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby wyniki były dobre.
    Pozdrawiam. ;**

    P.

    www.zycie-wsrod-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że wyniki będą dobre!!! Wszystkiego dobrego!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia :D Życzę Ci dużo, dużo zdrowia ;)
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę jak najlepszych wyników kochana! Piękna okolica, cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci wszystkiego dobrego! <3 Piękne zdjęcia!
    napisanekasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka życzę! Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że wyniki będą dobre, trzymaj się!
    Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki i mam nadzieje że wszystko będzie w porządku! Życzę zdrowia <3 piękne widoki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafiam do Ciebie pierwszy raz w takiej dość kłopotliwej sytuacji Twojego życia. Pozostaje mi tylko życzyć zdrowia i ciepła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki za dobre wyniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo zdrowia życzę, trzymam kciuki, żeby tam wszystko było w porządku. Odpoczywaj i relaksuj się ♥

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozostaje mi życzyć Ci dużo zdrowia ;)
    Ładne zdjęcia, wiosnę już czuć na dobre. Fajnie tu u Ciebie, będę częściej wpadać. Obserwuję.
    Pozdrawiam! 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia. Mnie również cieszy pogoda, od razu jest inaczej. :) Też życzę dużo zdrowia i dobrych wyników.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również trzymam kciuki! Spacer uspokaja- i dobrze że się na niego wybrałaś...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń