czwartek, 28 marca 2019

Jak przetrwać deszczowy dzień.


,,Zima, zima- biała księga,
moc radości i zachwytów...
Lecz po nowy tom już sięgasz,
tytuł: wiosna. Piękny tytuł."

  😉 😉 😉 😉

Cześć! Wiosna nadeszła, a wraz z nią zmienna pogoda, często deszczowa, jeśli akurat w te deszczowe, ponure dni nie musicie wychodzić z domu, to fajnie. Możecie taki dzień przeznaczyć na różne fajne, kreatywne i produktywne rzeczy. Zapraszam na wpis z moimi pomysłami jak przetrwać deszczowy dzień :)

♡ Spacer w deszczu- to coś dla osób, które nie lubią siedzieć w domu i żadna pogoda im nie straszna :D Więc bierzcie parasole do rąk i wybierzcie się na spacer po okolicach.

♡ Dobra książka- to mój ulubiony pomysł, uwielbiam czytać, a zwłaszcza świetny klimat do czytania stwarza deszcz ze oknem i ten mroczny, ponumry klimat haha :)

♡ Maraton filmowy- to kolejny pomysł :) Wybierzcie sobie film, a najlepiej 3, które chcecie obejrzeć, do tego coś słodkiego i ciepła herbatka i można zaczynać maraton  filmowy:) Ja polecam komedie lub lekkie filmy dla młodzieży, ale co kto lubi :P

♡ Seriale- to kolejna świetna rzecz, zaczęłam oglądać ostatnio serial z lat 90- tych ,,Sabrina nastoletnia czarownica" i tak się wciągnęłam, że jestem już na drugim sezonie. Uwielbiam w wolnej chwili usiaść i obejrzeć kilka odcinków po kolei :)

♡ Porządki w pokoju- jeden z moich ulubionych sposobów, gdy nie mam nic do roboty, a energii mam nadmiar, zaczynam wtedy sprzątać pokój na błysk, a czasem nawet układam ubrania w szafie i to według kolorów, naprawde jest to coś, co poprawia mi nastrój :)

♡ Nauka jeęzyka obcego- deszczowy to dobry dzień i przy okazji dobra motywacja, aby przysiąść przy naucę języka obcego i trochę go podszkolić...:)


A Wy? Macie jakieś sposoby na deszczowe dni? Piszcie w komentarzach Wasze pomysły! :)

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajne pomysły ;) Każdy chętnie zrealizuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zazwyczaj biorę się za naukę bieżącego materiału z uczelni bądź odpalam netflixa :D Dobre są też planszówki ze znajomymi.

    mój blog - zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przeważnie albo sprzątam, albo czytam. ;)
    Pozdrawiam. ;**

    P.

    www.zycie-wsrod-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. porzadki na wiosnę najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W deszczowe dni zazwyczaj zabieram się za zadania zaliczeniowe na studia. Twoje propozycje też są świetne ! Szczególnie porządki w pokoju, oraz w szafie ! ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój sposób na deszczowy dzień to nadrabianie zaległości w serialach ;)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubiłam serial o Sabrinie

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam spacery, więc i taki w deszczu mi niestraszny! I to bez parasolki bo nienawidzę ich nosić. Oglądałam kiedyś Sabrinę ;D Szkoda, że w taką pogodę nie mam motywacji do nauki języków ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Maraton filmowy i książka to super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie teraz deszczowe dni wyglądają zupełnie inaczej niż przed etapem gdy nie miałam dzieci :P Spędzam go na całodziennej zabawie ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podobne pomysły, najlepiej się u mnie sprawdza książka, serial albo film. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w deszczowe dni siedzę w domu i zamulam :D Zazwyczaj robię to, co robiłabym, gdyby świeciło słońce ;) Pogoda raczej nie wpływa na moje plany ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja przeważnie w takie dni stawiam na seriale ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zajmuje sie blogiem, książkami, lub oglądam seriale

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy pada, najczęściej zajmuję się blogiem i instagramem. Piszę i dodaję nowe posty, zdjęcia, poznaję nowych ludzi :) w międzyczasie uczę się nowego, dowiaduję się o blogowych spotkaniach itd. lubię też maratony filmowe, zwłaszcza horrorowe :) Gram też w planszówki, karty... lub wykorzystuję czas by zrobić sobie "dzień w spa" :) cudowny post!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam że jestem na takim etapie życia, gdy pogoda jest tłem- czy pada deszcz czy słońce... ja żyję podobnie- zbyt dużo zajęć;) Chociaż nie, wróć- gdy pada, czasem lubię sobie popatrzeć przez chwilę na spadające krople...;)
    Bardzo fajne propozycje spędzania wolnego czasu - szczególnie nauka języka obcego jest mi teraz bliska.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń