poniedziałek, 29 kwietnia 2019

Podsumowanie kwietnia.

Cześć! Co u Was słychać, cieszycie się z nadchodzącej majówki? Mi bez różnicy, bo i tak chyba spędzę ją w pracy :D Ale zobaczymy jeszcze, bo czekam na grafik na nowy miesiąc :)
Kwiecień minął mi wyjątkowo szybko, ale też trochę się działo. 
Na początku kwietnia miałam robiony zabieg i pobranie próbek do badań, a ostatnio pojechałam po wyniki. No właśnie...wyniki :) Wyszły takie sobie, na razie wszystko jest w stabilnym stanie, stan przedrakowy i nie trzeba leczyć, ale za 3 miesiące muszę zrobić badanie kontrolne, aby sprawdzić czy się nie pogłębia problem. Więc na razie spokój :)
Więc kwiecień upłynął mi przede wszystkim na zabiegu, badaniach i oczekiwaniu na wyniki :)
W wolnej chwili czytałam trochę, przeczytałam w tym miesiącu trzy książki:
,,Cierpienia młodego wampira"
,,Dziewczyny z okładki"
,,Wprowadzenie do magii"
Pierwsza z książek przezabawna, dobre wyczucie humoru, polecam :)
A jeśli kogoś interesują karty tarota to polecam książkę numer 3 :D




Ze względu na strajk miałam wolne w szkole i trochę odpoczęłam, ale w sumie to chcę jak najszybciej nadrobić zaległości, bo czekają mnie niedługo egzaminy zawodowe, teoria i praktyka, więc mam co robić, czas wziąść się za nauke :D Teraz majówka i znowu wolne od szkoły, ale spędzę trochę czasu na naucę w domu. A oprócz tego mam jeszcze pracę, więc czeka mnie pracowity maj :) 




 Zdjęcia z dzisiejszego wpisu robione były w Niemczech, do granicy niemieckiej mam blisko, więc często tam podróżuję i zwiedzam, zwłaszcza uwielbiam przyrodę i spędzanie czasu wśród natury :)


Jakie macie plany na majówkę? Piszcie w komentarzach, pozdrawiam, pa! :P

17 komentarzy:

  1. ja troche pracy nad morzem troche odpoczynku :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja oczywiście będę pracować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety majówka pracowicie, świetne fotki. Dobrze, ze dzięki tym dniom wolnym mozesz troche odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja na majówkę do Szczecina jadę...W sumie odpoczywam całe 9 dni, bo w pracy wolne...
    Mam zamiar nadrobić trochę zaległości czytelniczych, lalkowych, rodzinnych.
    Pozdrawiam i życzę ciepełka na weekend.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia Weroniko:)
    U mnie majówka leniwie się zapowiada, pogoda do kitu więc rowery lub wypady w góry odpadają.
    Chyba siedzę czas w fotelu z książką lub jakieś dziubdzianki pójdą w tych;)
    Pozdrawiam słonecznie:))) A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety moją majówkę spędzę w domu. Zapowiada się deszczowa pogoda, dlatego nawet na spacer średnio wyjść :/ Super zdjęcia :)

    Pozdrawiam cieplutko, będę zaglądać – obserwuję ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie także badania, czekanie na wyniki i niepewność jutra.
    Planów nie robię, bo L-4 wstrzymuje wyjazdy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie majówka w domu, ale...myślę że będzie dobrze;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Your photos are so beautiful. I really like it.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/04/boucheron-quatre-eau-de-parfum_25.html
    Giveaway MAC Speak Louder Lipstick - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/04/mac-speak-louder-cremesheen-lipstick_1.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja spędzę ten czas w pracy. Urocze pejzaże :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja majowke spedze w stercie ksiazek :d
    Piekne zdjecia

    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam podobnie jak Ty z majówkami, itp. długimi weekendami. :-) Ani mnie ziębią, ani grzeją, bo nie robi mi to różnicy.

    Fajne zdjęcia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dzisiaj spędziłam dzień u babci na wsi :) Trochę odpoczęłam psychicznie od przygotowań ślubnych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja majówkę spędzę z książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jutro idę do pracy więc majówka pracowita ;)

    Pozdrawiam skartistblog

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki za zdrówko! Oby wszystko było ok!
    Ładne widoki, sama też uwielbiam zwiedzać. No i kocham kontakt z naturą.
    Moje plany na majówkę, to nie robić planów. Spędzam czas ot tak - na hobby, na spacerach, wysypiając się :) Lenistwo.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że przeczytałaś aż trzy książki w tym miesiącu! Trzymam kciuki, żeby ze zdrowiem wyszło wszystko dobrze :)

    OdpowiedzUsuń