środa, 18 sierpnia 2021

Zużycia ostatnich tygodni

 Cześć :) Od jakiegoś czasu minimalizuję w sumie wszystko u mnie w pokoju, w tym kosmetyki. Próbuję zużywać je w jak największej ilości, bo po prostu przytłacza mnie ten nadmiar rzeczy, a mam mały pokój i wygląda jak graciarnia. Idzie mi coraz lepiej, wyrzucam/ oddaję i czasem sprzedaję też niepotrzebne rzeczy i mój pokój powoli zaczyna przypominać pokój :D Bez przedłużania wklejam wam zdjęcia zużytych kosmetyków z ostatnich tygodni :)

 

 Chela-Mag b6 Forte- mimo, że nie jest to kosmetyk, wklejam te witaminki tutaj, bo dobrze wpływają na zdrowie i urodę, zwłaszcza przy takich warunkach jakie mam ja, czyli praca fizyczna i wysiłek umysłowy, tzw. stres, picie nadmiaru kawy itd. Przy takim stylu życia ten suplement diety bardzo się przyda :)

 
 
Szampon head&shoulders- kupiłam go tylko po to, by sprać kolor po nieudanej koloryzacji włosów i w tym przypadku spisał się świetnie
Odżywka head&shouders- kupiłam ją z tego samego powodu co szampon, ale ona dodatkowo nawilżyła moje włosy 


Płatki kosmetyczne Isana- są tanie i dobre

Zmywacz Isana- bardzo dobrze zmywa nawet ciemny czy kolorowy lakier

Body scrub- był w jednym z kalendarzy adwentowych i w sumie szału nie zrobił

 

Eveline Trio bronzer, róż i rozświetlacz- był ok, ale mam go już tyle czasu, że wyrzucam już, bo dawno po terminia, odcienie ładne, polecam

Selfie project korektor antybakteryjny- za ciemny odcień, mimo, że wybrałam jasny, więc za często go nie używałam

 

Puder Catrice- był ok, ale już dawno po terminie i porobiły się grudki

Kilka pomadek i błyszczyków- również dawno po terminie, nie będę opisywać każdej po kolei, żaden z tych kosmetyków nie zrobił jakiegoś specjalnego wrażenia na mnie, po prostu zwykłe, dobre produkty

 

Wibo cienie do powiek- były fajne, dobrze napigmentowane, ale też już dawno po terminie i porobiły się grudki

 

Veet krem do depilacji- to jakaś inna wersja i jest gorsza od tej tradycyjnej

Babydream puder- kupiłam jako talk przy depilacji plastrami, ale w sumie nie sprawdziła się ta metoda

Biovax peeling do skóry głowy- nie mam porówniania, bo nie używałam wcześniej tego typu produktów, ale ogólnie dużo drobinek i myślę, że sprawdzał się ok

To tyle w dzisiejszym wpisie, za chwilę idę poczytać wasze blogi, pa :)

20 komentarzy:

  1. Fajnie, że robisz porządki, też staram się nie gromadzić rzeczy, ale nie jest to łatwe szczególnie jeśli chodzi o kosmetyki xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for these wonderful reviews!. I'd like to try the Babydream product.

    OdpowiedzUsuń
  3. Es bueno no acumular cosas que no utilizas. Te mando un beso
    Enamorada de las letras

    OdpowiedzUsuń
  4. Very nice blogsite! I love it. Thank you for providing this site. Great products and great products review you shared. Head & Shoulder is very popular here. Also baby dream looks great. Happy day, Greetings from Turkey.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zmywcza Isana bardzo dobrze wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też ostatnio mam etap porządków :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo produktów :D Najbardziej zaciekawiła mnie ta odżywka nawilżająca z aloesem :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. mi niestety cienie Wibo kompletnie się nie sprawdzają... to dla mnie najgorsza formuła cieni, co się sypie, jak puder normalnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Good to have a clear out and nice items :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega lubię tę płatki kosmetyczne Isana, cały czas je kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nieźle! Nazbierało się tego trochę. Ale zrobisz porządek i będziesz miała satysfakcję.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tą paletkę i chyba też już muszę się jej pozbyć xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Tych kosmetyków akurat nie miałam. Właśnie mi przypomnialaś, że też powinnam wznowić suplementację magnezem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam ból małego pokoju. U mnie niestety też jest załadowany rzeczami praktycznie po brzegi. Super, że znalazłaś motywację żeby zabrać się za porządki. No i chętnie przetestuję Head&shoulders przy pozbywaniu się niechcianego koloru z włosów.

    OdpowiedzUsuń
  15. It is wonderful that you have been using up items and are letting go of things that aren't needed. I hope you have a wonderful weekend <3
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też niedawno robiłam porządki i podobnie jak ty wyrzuciłam kilka kosmetyków , bo niestety okazały się już przeterminowane. Teraz przynajmniej mogę szybciej coś znaleźć w szafce. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń