czwartek, 5 sierpnia 2021

#1 Wakacje na blogu/ Las Vegas/ Przed świtem/ Park linowy

 Cześć:) U mnie jak zwykle ostatnio cały czas praca, sezon jest ciężki, ale jakoś szybko mija i już niedługo wrzesień. Wam też tak szybko mija lato? Ja gdy tylko mam wolny dzień od pracy to staram się jakoś ten wakacyjny czas wykorzystać najlepiej jak się da. Dzisiaj wstawiam wam taki miks zdjęć :)

nowe rzeczy 

lato, lato.../ czytam ,,Przed świtem"

        z bratem i bratankiem w parku linowym
 
dzień wolny/ salon gier czyli tzw. Las Vegas :D
 
A jak wy spędzacie wakacje? Pracujecie czy odpoczywanie? 
Życzę miłej drugiej połowy lata :D 

16 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :) Moja emerytura nie pozwala mi za bardzo cieszyć się wakacjami, ale daję radę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na co dzień nie szastam pieniędzmi, ale dzisiaj zaszalałam :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia! Czy to nad długopisami to piórnik czy kosmetyczka? W każdym razie, wygląda świetnie, kosmicznie!
    Życzę miłej reszty wakacji i wielu chwil na odpoczynek! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w sumie piórnik, ale może być jako kosmetyczka :) Również miłych wakacji życzę :)

      Usuń
  3. U mnie przy dzieciach też czas leci jak szalony. Dzień za dniem przemijają nie wiadomo kiedy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłaś mi smaka na loda xD Jestem już po urlopie, ale staram się chociaż w weekend robić coś ciekawego, chociażby pójść na rower;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie czas płynie niesamowicie szybko, niedawno czekaliśmy na pierwsze wiosenne kwiaty, a tu już połowa lata. Nawet się nie obejrzymy i zaczną spadać liście i wszystko wokół wyzłoci się jesienią.
    Bardzo fajna relacja fotograficzna z Twojego lata :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  6. These pictures are so wonderful! I am glad you are making lots of special memories :)
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  7. praca, praca i praca, ale jak tylko nadarza się okazja to jakiś wypadzik robimy:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Great photos. And the cat is enjoying your book too <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super czas, ja niestety w mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czas...biegnie tak szybko, że nieraz zastanawiam się, jaki dziś dzień...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja odliczam do urlopu, już za tydzień będę w Tatrach :) Póki co praca.. Ale wiadomo niedziele przeznaczam na wycieczki po okolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam wakacji bo pracuję :)
    Urlopu też nie, bo dopiero od czerwca podjęłam nową pracę i urlop się nalicza :)

    Świetne zdjęcia, mile spędzony czas :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już po urlopie, więc zostaje tylko praca ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze, że znajdujesz czas wolny pomiędzy pracą. I miło spędzasz czas letni :) ja na razie nie mam pracy stałej i wędruję sobie nad morze.

    OdpowiedzUsuń