środa, 23 czerwca 2021

23/06/2021

 Cześć :) W końcu znalazłam czas, aby napisać tu do was. U mnie ostatnio ciągle praca, sezon rozpoczął się pracowicie i chyba tak będzie, jeśli się nic nie zmieni. Zapisałam się na naukę śpiewu, tyle czasu o tym marzyłam i w końcu się odważyłam :) Jest super, na razie byłam na 2 lekcjach. Okazało się, że mam słuch muzyczny, ale muszę ćwiczyć, bo na niskich dźwiękach fałszuję. Zajęcia są prowadzone bardzo fajnie i cieszę się, że się, że w zaczęłam naukę śpiewu, bo ciagle to odwlekałam :) Poza tym u mnie wszystko ok, zamówiłam sobie ostatnio kosmetyki z Oriflame i powiem wam, że są bardzo fajne, poniżej wklejam zdjęcia :)

Dalej codziennie uczę się niemieckiego i uczę się też w domu na naukę jazdy, ćwiczę sobie na aplikacji i rozwiązuję testy. Po sezonie chyba się za to wezmę już konkretnie, bo chcę zdać jak najszybciej :)

Niedawno zaczęłam też malować pastelami olejnymi, ale maluje tylko w domowym zaciszu z pomocą filmików instruktarzowych z YT :)






Piszcie w komentarzach co tam u was i jak spędzacie wakacje, papa 💛

23 komentarze:

  1. Warto spełniać swoje marzenia. Super, że uczysz się śpiewu.

    OdpowiedzUsuń
  2. akurat wakacje spędzam pracowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. All of these products look really wonderful! And that is so exciting about the singing lessons. How amazing that you are doing something you always wanted to do! That takes courage!
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na lekcjach śpiewu! Ja wieki temu zamawiałam z Oriflame!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że rozwijasz swoje pasje i talenty, tak trzymaj:) Ja również przymierzam się do zdawania na prawo jazdy, ale czekam z tym do jesieni:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, że idziesz za głosem serca i spełniasz swoje marzenia. Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię kosmetyków tej marki, ale po perfumy chętnie sięgam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko kiedy coś z Oriflame kupuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że się rozwijasz :) Raczej nie kupuje produktów z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Me encantó el post, gracias por compartirlo. Besos

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie wszystko w jak najlepszym porządku :) Sesja na studiach za mną, egzamin dyplomowy zdany, teraz tylko skupiam się na wakacjach i pracy sezonowej :)
    Bardzo fajne nowości, z chęcią mogłabym coś z nich przetestować osobiście.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne, że zapisałaś się na naukę śpiewu i ogólnie dużo się u Ciebie dzieje 😊 Z Oriflame prawie wcale nie zamawiam kosmetyków, ale te Twoje wyglądają na bardzo fajne i wszystkie bym przygarnęła 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tez mam sluch muzyczny ale glosu niestety nie:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale, że zapisałaś się na lekcje śpiewu, to naprawdę rewelacyjny wybór, głos zawsze warto ćwiczyć, bo i jak w przeszłości śpiewałam ;) Co to egzaminu na prawo jazdy to najlepiej zdawać jak najszybciej, a jak za pierwszym razem nie zdasz to się nie poddawać i od razu zapisać się na następny termin, ja tak zrobiłam. To dobry sposób w moim przypadku, ale może okaże się i w Twoim ;) A wakacje to ja niestety mam od wielu miesięcy...

    OdpowiedzUsuń
  15. A zapomniałam dodać, koniecznie pokaż swoją twórczość jak Ci idzie z tymi pastelami ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. "Bo warto mieć marzenia, doczekać ich spełnienia" :)
    A produktów jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dawno nie zamawiałam nic z oriflame. Świetnie, że zapisałaś się na lekcje śpiewu! ja planuję od września zapisać się na roczną szkołę makijażu i wizażu, bo też już od dawna o tym marzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, że spełniasz swoje marzenia. Ja od małego amatorsko śpiewałam, na konkursach, występach itd., ale nigdy tego nie ćwiczyłam z profesjonalistami. Też mi mówiono, że mam dobry słuch muzyczny. Moim marzeniem było nauczyć się grać na jakimś instrumencie, saksofonie, pianinie albo gitarze, jednak nigdy się za to nie zabrałam. Znaczy, za gitarę się zabrałam, ale nie miałam jakiegoś takiego samozaparcia w sobie i rzuciłam to, bo nie do końca mi szło, ale może wreszcie się za to zabiorę. Miałam też propozycję grania w orkiestrze dętej, ale musiałam ją niestety odrzucić przez brak czasu. Prawko zrobiłam w ubiegłym roku, przed rozpoczęciem roku szkolnego, zdałam za 2. razem praktykę, bo za 1. zjadł mnie stres, ale nie można się tym zamartwiać z tym zbyt długo, tylko zapisać na kolejny termin. Pieniądze, rzecz nabyta, te 140 zł czy ile tam teraz jest, szybko się zwróci :D Teraz, ogromnie mi się to przydaję, mogę dojeżdżać do szkoły, do pracy czy samemu gdzieś pojechać, nie muszę być skazana na innych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super, że uczysz się śpiewu. Jak ja bym chciała umieć ładnie śpiewać 🙈 u mnie jakoś planów specjalnych nie ma po za przeprowadzką 🙂

    OdpowiedzUsuń
  20. Brawo! Spełnianie marzeń jest naprawdę ważne :)

    OdpowiedzUsuń