czwartek, 20 maja 2021

20/05/2021

Cześć :) Jak wam mijają wiosenne dni? :) Ja niedługo może wrócę do pracy, bo otwierają w czerwcu hotele w Niemczech. Ale nie wiem czy mnie tam wpuszczą, bo nie jestem zaszczepiona haha :)

Jeszcze czekam na decyzję, bo niektóre miejsca pracy wpuszczają bez szczepionek, a inne nie. To się okaże, w razie co będę musiała szukać pracy w Polsce. 

Dzisiaj byłam na spacerze, bardzo fajna pogoda była w ciągu dnia, później trochę się zachmurzyło, ale jest ok .

 U mnie ogólnie dużo się nie dzieje, 2 razy w tygodniu chodzę na tańce, a dokładnie na latino i videoclip. Oprócz tego od czerwca zaczynam naukę śpiewu, ale pani od nauki powiedziała mi abym na przesłuchanie przyszykowała dowolny utwór, a ja nie wiem jaki :(

Ostatnio dużo czytam o minimaliźmie i próbuję go wprowadzić w życie. Trochę rzeczy powyrzucałam, ograniczam zakupy, zużywam co się da, aby jak najmniej rzeczy zostawić. W razie wyprowadzki nie będę musiała brać ze sobą nie wiadomo ile kartonów :)

Piszcie w komentarzach jaka jest wasza ulubiona polska piosenka :) Szukam inspiracji na lekcje muzyki 💛

Kończę ten wpis i idę czytać wasze blogi, pa! :)

30 komentarzy:

  1. Ostatnie kilka dni spędziłam ze swoją najmłodszą wnuczką 😍 Przygotuj sobie to, co najbardziej lubisz, owocnej nauki 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie minimalizm nie wchodzi w grę. W szczególności jeśli chodzi o książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. I hope you are able to go back to work soon! Minimalism would definitely be hard and I applaud you for putting it into practice!
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za polskimi utworami, szczególnie tymi współczesnymi, moje ulubione piosenki śpiewa Happysad, bardzo lubię z Pamiętnika Młodej Zielarki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, zupełnie nie umiem Ci doradzić w kwestii wyboru piosenki, wybierz coś co lubisz... Brawo za minimalizm! Pozdrawiam i pięknego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ostatnio Sanah "Ten stan" ♥
    dusiiiakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie bajeczne są piosenki filmowe i musicalowe, które w polskiej wersji puszcza na YouTube Studio Acantus. Są boskie 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. W kwestii piosenki nie pomogę, niestety.
    Pochwała należy się za minimalizm wprowadzany w życie. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że niedługo może wrócisz do pracy :D Nauka tańca zawsze może się w życiu przydać :D Też zamierzam w tym roku zapisać się na naukę śpiewu :D Z utworów najlepiej wybierz piosenkę, którą najbardziej lubisz :D Ja mam bardzo dużo ulubionych piosenek, także trudno byłoby mi podać Tobie jedną xD Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, śpiew i taniec świetna sprawa:) Ja wcale nie umiałam tańczyć, a po kilku lekcjach mogłabym już iść na parkiet :D

      Usuń
  10. moja ulubiona piosenka - na ten moment chyba Rage "Set this world on fire":)
    A praca - wydaje mi się, że w Niemczech lepiej zarobisz w hotelu. W Polsce słabo płacą. Jak masz taką opcję, to pracuj w Niemczech. Szczepionki nie ma się co bać, no chyba, że masz przeciwwskazania :( W moim przypadku tylko 2 rodzaje wchodziły w grę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę pracować w Polsce, bo przyzwyczaiłam już się do zarobków niemieckich :P

      Usuń
  11. Oooo to u Ciebie naprawdę ciekawie. Lekcje tańca i ja bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z polskich artystów myślę, że Sanah ma bardzo ciekawe piosenki :)
    Pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Z polskich artystów ostatnio wiele osób zachwyca się Sanah i Darią Zawiałow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria Zawiałow, znam jedną piosenkę, ale posłucham też innych :)

      Usuń
  14. Ja też próbuję wprowadzić w życie minimalizm :) A ja polecam z muzyki ,,Stare dobre Małżeństwo" akurat wpadło mi do głowy

    OdpowiedzUsuń
  15. Minimalizm to dobrze rzecz w każdej dziedzinie. Ja staram się go wprowadzić w domu. Lubię różne bibeloty, ale ostatnio stwierdziłam, że jest ich zbyt dużo i zaczęłam robić z nimi prządek. Muszę stwierdzić, że jestem zadowolona z efektu.Wybór piosenki trudna sprawa, jednak myślę, że ważne jest ,aby tekst był bliski Tobie , wtedy Twoja interpretacja będzie przekonująca. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  16. Minimalizm to fajna rzecz, byleby z nim nie przedobrzyć. Powodzenia w takim razie na przesłuchaniu. Czy już wiesz jaki utwór zaśpiewasz?
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń