piątek, 8 kwietnia 2022

8/04/2022

Cześć, cieszę się, że w końcu do was tutaj piszę :) U mnie nic ciekawego się nie dzieje, ale postanowiłam zrobić kilka zdjęć, a dawno już nie pozowałam :D U mnie mija dzień za dniem, praca, dom, nauka angielskiego, nauka śpiewu, seriale, książki, rozwój osobisty itd. :) Cały czas myślę nad tym, aby wznowić mój kanał na youtubie, ale jak na razie nie mam do tego motywacji, może w końcu się za to wezmę. Jak na razie sama nie wiem, co mam robić, bo myślę o rezygnacji z pracy ale jeszcze się waham. A druga sprawa jest taka, że musiałabym szybko ogarnąć jakąś nową pracę, a nie wiem co to miałoby być. Więc na razie plany są takie nijakie, może wszystko jakoś samo się ułoży.





Zapraszam was na mój kanał na instagramie o nazwie fabulouspinki91

idę czytać za chwilę wasze blogi, bo mam spore zaległości 💚

36 komentarzy:

  1. Jeśli męczysz się w pracy to nie ma na co czekać. Życie jest za krótkie! Fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, taki typowo domowy outfit <3 Z ta pracą czasami tak właśnie bywa - życie niekiedy pisze niespodziewane i bardzo korzystne dla nas samych. Super,ze chodzisz na naukę śpiewu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam nadziej, że nadejdzie ten korzystny scenariusz:)

      Usuń
  3. Współczuje dylematów i trzymam kciuki za poukładaniem swoich spraw. Zmiana pracy na taką, która sprawiłaby Ci przyjemność byłaby dobrym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za to, aby wszystko się ułożyło! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę rozwiania dylematów i znalezienie ścieżki korzystnej dla Ciebie :) Pozdrawiam, Pola

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko się ułoży kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ..każdy z nas ma swoje problemy.. Ja dopiero zaczynam wracać do sił po chorobach i różnych problemach.. życzę Ci Kochana, aby wszystko ułożyło się pomyślnie! <3

    - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również życzę wszystkiego dobrego i zdrowia :)

      Usuń
  8. Świetnie, że stawiasz na rozwój osobisty, a praca jeśli jest niefajna, to warto zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami trzeba rozważyć za i przeciw odejściu z pracy, bo może być różnie. Skoro stawiasz na rozwój osobisty, to może doradca zawodowy pomógłby Tobie ze znalezieniem idealnej pracy? Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I hope everything works out with your job situation! When I was at my last job, I just kept applying for different jobs every day until I got one. Then I was able to quit! Maybe that is something you can do...just keep applying in the meantime! I am sure you will be able to find something quickly <3
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa jak tam idą Twoje postępy w lekcjach śpiewu :D
    Przed zmianą pracy dobrze byłoby już mieć inną pracę.
    Fajne zdjęcia! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz :) W każdej pracy bywają problemy, warto mieć coś pewnego na oku, zanim się zrezygnuje, łapać za byle co, byle zmienić, też nie jest dobrym wyjściem. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z pewnością wszystko będzie dobrze. Ps. Fajne foteczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jasne, że się ułoży, trzymam kciuki! Czasami warto zaryzykować, piszę z własnego doświadczenia!

    napisanekasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno się ułoży- trzymam kciuki :)
    Jeśli jednak męczysz się w tej pracy, to jednak myślę że warto powoli zacząć rozglądać się za innym zajęciem- powodzenia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. mam nadzieję, że czas Ci idelanie pokaże i pokieruje w którąś stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. życzę mądrych decyzji, piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Daj sobie czas, a wszystko się poukłada... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Good post :) would you like to follow each other? if answer is yes, please follow me on my blog &I'll follow you back...

    https://apinchofstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieję,że szybko znajdziesz taka pracę,która będzie Cię w pełni satysfakcjonować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli nie lubisz swojej pracy to faktycznie warto poszukać nowej. Zobacz co Cię interesuje i próbuj się rozwijać w tym kierunku. Może to jest pierwszy krok do własnej działalności :)

    OdpowiedzUsuń