poniedziałek, 16 grudnia 2019

16/12/19




Cześć :) Jak Wam mija grudzień? Czujecie już ten klimat świąt? Ja już pod koniec listopada zaczęłam ozdabiać pokój dekoracjami świątecznymi :D Chcę jutro już zacząć tworzyć playlistę świąteczną i listę filmów na święta :) Prezenty jeszcze nie kupione, ale już się przymierzam do tego. 

W grudniu większość czasu zajmuje mi praca, nie mam prawie chwili wolnego, ale po nowym roku chcę pójść na urlop.

Ostatnio nic specjalnego się u mnie nie działo, praca, dom, czytanie itd. Kilka dni temu obudziłam się rano i zobaczyłam za oknem śnieg, ale długo się nim nie nacieszyłam, bo po kilku godzinach stopniał:( Ciekawe czy w tym roku przyjdzie jeszcze do nas zima.
 
Jak Wam idą przygotowania do świąt? 


Prezenty przyszykowane ?:)


Spędzacie ten czas z rodziną czy może przypadła Wam praca w czasie świątecznych dni?



Ostatnio częściej możecie mnie znaleźć na instagramie.

Zapraszam.

Jestem na instagramie pod nickiem




15 komentarzy:

  1. O ja też niestety, przed Świętami jestem zawalona praca
    Na szczęście w Święta sobie odpocznę 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już powoli odczuwam klimat świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co czytałam święta mają być ciepłe i słoneczne. Z jednej strony całkiem fajnie, z drugiej natomiast marzy mi się prawdziwa, śnieżna zima. Myślę, że śnieg dodałby niepowtarzalnego uroku.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty mam, pierniki są, pokój ozdobiony. Zostało jeszcze ubranie choinki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja teraz cały czas robię coś w świątecznym klimacie! Grudzień mam mega intensywny - uczelnia, treningi, praca i ciągłe spotkania ze znajomymi dbają o to, żebym miała za mało snu, haha! Ale wyśpię się w przerwę świąteczną :D
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja juz mam praktycznie wszystko gotowe. Właśnie zamówiłam ostatni prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze czekam na parę prezentów ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. To i tak sporo szczęścia miałaś z tym śniegiem. U mnie kolędowa wiosna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze w tym roku śniegu nie widziałem :/.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na święta też jestem przygotowana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie ma śniegu. Cudownych Świąt! 🎄❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety już po świętach, za szybko minęły.. Teraz czekamy na nowy Rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie czułam klimatu świąt. Ale to nic, po prostu to był trudny czas.
    Ja się cieszę, że nie ma śniegu, ale generalnie nie jestem fanką zimy :)
    Za to kocham jesień i nie przeszkadza mi deszcz :)

    OdpowiedzUsuń