poniedziałek, 9 września 2019

Good bye summer.
Hello autumn.
 

 “Life starts all over again when it gets crisp in the fall.” —F. Scott Fitzgerald, The Great Gatsby

 “Aprils have never meant much to me, autumns seem that season of beginning, spring.” —Truman Capote, Breakfast at Tiffany’s

“And all at once, summer collapsed into fall…” – Oscar Wilde


Cześć :) W końcu mogę coś napisać na blogu, bo cały sezon minął mi bardzo pracowicie. Mimo, że już wrzesień to dalej mam dużo roboty i pracuję sześć dni w tygodniu. Gdy tylko mam dzień wolny to wybieram się na spacer, czytam książki i załatwiam sprawy związane jeszcze z umową. Gdy się pracuje za granicą trzeba powysyłać trochę dokumentów, czekać aż przyślą jakieś druki, wypełnić, odesłać i tak dalej. Jeszcze nawet nie odebrałam świadectwa ze szkoły, bo jakoś mi nie po drodze :D 

Cieszycie się, że już jesień? Czy woleliście lato? Mi szczerze bardziej odpowiada tak jak jest teraz, przez te letnie upały nie miałam energii na pracę, a teraz dni stały się chłodniejsze i tak jakoś lepiej się pracuje. A poza tym uwielbiam jesień! :)

 

21 komentarzy:

  1. Ja oczywiście wolę lato, ale nie da się zaprzeczyć, że jesień posiada swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie wolę lato, choć masz rację, że przesadne ciepło może odebrać chęci do pracy. Jesień także ma swój urok, aczkolwiek czasem w ponurą pogodę może złapać chandra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra książka i koc i chandra mi nie groźna :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Jestem stęskniona za jesienią szczerze mówiąć, sweterki, herbata z imbirem, cytryną, goździkami i miodem...lampiony i dobry film albo serial :)
    Uwielbiam!
    Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie cieszy że już jesień- uwielbiam tą porę roku 😀
    Też te upały dały mi się we znaki
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzisiaj bardzo poczułam jesień ;p w Gdańsku cały czas pada i wieje :p bardziej jak w listopadzie biznes we wrzeniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że trochę deszczu jest, bo te upały na dworze były męczące :D

      Usuń
  6. Mnie lato minęło na pracy za granicą :D Na szczęście za kilka dni wracam do Polski, do domu. Mentalnie pora się przygotować na jesień- niestety :o
    Kasia | mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super , że miałaś okazję pracować za granicą :) Lepsze możliwości :)

      Usuń
  7. Lubię lato, ale jesień też ma swoje uroki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się już cieszę na jesień, te chłodne wieczory mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda pora roku jest piękna♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię każdą porę roku, ale tegoroczne upały bardzo mnie wykończyły :) Więc w tym roku szczególnie cieszę się na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Upały w pracy to koszmar, ale wolne dni mogłabym spędzać nad wodą w pełni słońca <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie wraz z nadchodzącą jesienią czuję większy przypływ energii. Jakby ten letni marazm sprawiał, że zarówno twórczo jak i w ogóle w życiu, sprowadzam wszystko do minimum- teraz odżywam|:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się z jesieni. To moja ulubiona pora roku. Łączy w sobie radość, kolory i melancholię. Mgliste i chłodne poranki to jest to, co uwielbiam. Nie ma piękniejszego czasu niż jesień, szkoda że tak późno zaczęłam to dostrzegać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia zachodu słońca nad morzem. Też się ostatnio naogladałam. Uwielbiam siedzieć na plaży pod wieczór i słuchać mew. W górach też są cudowne zachody słońca a wschody jeszcze wspanialsze.

    OdpowiedzUsuń