wtorek, 16 lipca 2019

16/07/2019

Cześć! :) Jak Wam mijają wakacje? U mnie bardzo pracowicie ostatnio, ale nastrój mi dopisuje i nawet energia jest do działania. Lato mija mi na pracy, czytaniu książek i nauce niemieckiego. 
W wolnej chwili czasem też coś rysuję czy oglądam...Scooby-Doo :D 
Przeczytałam ostatnio trochę książek o rozwoju osobistym, które poprawiły mi nastrój i dały kopa.
Więc wakacje u mnie pracowite.

Książki, które ostatnio mnie urzekły:
-Bóg nigdy nie mruga. 50 lekcji na trudniejsze chwile w 
życiu- Regina Brett
-W dżungli zdrowia- Beata Pawlikowska
-Kolory od podstaw- Daniel Bereśniak
-Księżniczka i Mag-Aleksander Minkowski
-Fangirl- RainbowRowell

Te wszystkie książki przeczytałam w czerwcu aż do tego momentu, polecam, są świetne i podnoszą na duchu :)
 

Też pracujecie w wakacje czy macie wolne i jaka u Was pogoda? :)
Pozdrawiam, pa! :)

15 komentarzy:

  1. Na razie się ciesze chwilowymi wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 pozycje również przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na urlop, który będzie w połowie sierpnia!: )

    Pozdrawiam serdecznie ♥♥
    Nie oceniam po okładkach

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio zaczytuję się w książkach o rozwoju osobistym i ogólnie psychologii. Coś nie mam czasu ostatnio na powieści. Tyle książek, a tak mało czasu... chyba rozumiesz mój ból.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, doskonale znam ten ból :D Tyle książek, a czasu brak :( Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Całkiem sporo tych książek ^^ Chętnie niektóre przeczytam :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanych wakacji :-) U nas pogoda w miarę, zajęć dużo więc nie ma nudy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pogodą różnie, też zabrałam się trochę do pracy i próbuje dokończyć moją "wakacyjną" książkę ^^

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. such a nice post thanks for sharing

    would you like to follow each others Blog?
    Have a nice day
    Kinza Khushboo
    Blog
    Glamorous without the Guilt
    Bloglovin | Glamorous without the Guilt

    OdpowiedzUsuń
  9. Pogoda nie rozpieszcza, na chwilę obecną "ogarniam" bloga i piszę zaległe recenzje :-) w wolnej chwili zapraszam do mnie https://beautybookbyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bóg nigdy nie mruga własnie zaczęłam czytać :D U mnie zajmowanie się maluszkiem, ale od września żłobek więc może znajdę jakąś ciekawą prace :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam książki Reginy Brett :) U mnie też wakacje pracujące, ale na szczęście mam 3 dni wolnego i wtorki, środy i niedziele sobie odpoczywam albo gdzieś podróżuje :)
    Pogoda u mnie w kratkę, ale na szczęście z przewagą słońca więc nie narzekam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio mniej czytam, bardziej się skupiam na rękodziele i rozwoju osobistym. Zawsze jak wracam do książek po przerwie, to dostaje takiego kopa, że czytam i czytam.

    U mnie piekło i duchota. Ale i tak wolę to niż zimę :)
    Pracuję, niestety nie mogę sobie pozwolić na 2-3 miesięczne wakacje, a przyznam że chciałoby się ;)
    Nawet, jeśli wyjechałabym tylko na tydzień-dwa, a resztę czasu spędziła w domu.

    OdpowiedzUsuń