wtorek, 26 lutego 2019

Wiosna, wiosna :)

Cześć! Pogoda ostatnio jest świetna, mimo, że nie jest jeszcze bardzo ciepło, to już nie muszę już chodzić w zimowych ubraniach. Jeszcze słoneczko tak świeciło wczoraj, że na zdjęciach mnie raziło i dziwne miny robiłam :D 
Dzisiaj przygotowałam dla Was TAG ,,Kocham Wiosnę". Mimo, że wiosna dopiero się zacznie, to ja już torchę wiosenek przeżyłam i mam pewne przemyślenia co do tej pory roku, zapraszam do czytania i jeśli chcecie też możecie wziąść udział w tej zabawie:)
1. Ulubiony wiosenny lakier?

Nigdy nie patrzę na firmę lakierów, ale jeśli chodzi o kolor to zdecydowanie żółty :)

2. Ulubiony wiosenny produkt do ust?

Tusz do rzęs i błyszczyk smakowy :D

3. Ulubiony ciuch na wiosnę?

Wiosną uwielbiam chodzić w leginsach, a do tego koszulka z fajnym nadrukiem :)

4. Ulubiony kwiatek?

Nie mam ulubionego, ale słoneczniki kojarzą mi się z wiosną i radością.

5. Ulubiony wiosenny dodatek?

Jakaś fajna mała torebka w wiosennym kolorze i okulary przeciwsłoneczne.

6. Które wiosenne trendy podobają Ci się najbardziej? (Makijaż, moda, cokolwiek!)

Trendy ciągle się zmienia, a ja nie podążam za najnowszą modą, ważne aby wiosną ubierać się w kolory jasne, a ciemne zostawić na chłodniejsze pory roku.

7. Zapach kojarzący Ci się z wiosną? (można podać konkretną świecę, wosk itp) 

Uwielbiam różnego rodzaju świeczki i kadzidełka, a najbardziej lawendowe.

8. Ulubione perfumy na wiosnę? 
     
Nie mam swoich ulubionych

9. Co kojarzy Ci się z wiosną?


Słoneczna pogoda, kwiaty i żółty kolor :)

10. Ulubiona rzecz związana z wiosną?

Koc, który rozkładam sobie na trawie i odpoczywam  na polanie w słoneczny dzień od codzienności :)

11. Czy robisz wiosenne porządki?

Ja ciąglę coś porządkuję, uwielbiam to! Ale wiosna to kolejny pretekst by zrobić ,,wiosenne porządki" :D

12. Masz jakieś plany na Święta Wielanocne/ Majówkę?  

Nie mam planów, dzień jak co dzień, może spędzę je w pracy, a jeśli będę miała wolne to może jakiś spacer czy odpoczynek przy książce :)


7 komentarzy:

  1. Uwielbiam wiosnę :) Kolory noszę cały rok, nie lubię ciemnych rzeczy, choć trochę ich mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny tag, taki optymistyczny. U mnie pojawiły się już pierwsze zwiastuny wiosny- krokusy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wiosenne porządki w szafie :) Obserwuje i zapraszam w wolnej chwili do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również słoneczna pogoda, kwiaty i żółty kolor kojarzą się z wiosną!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam wiosnę chce by się juz rozgościła na dłużej!!
    obseruje

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Tag :) przywołuje wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny tag- ze swojej strony powiem że nic nie dodaje mi tak energii jak właśnie wiosna...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń