piątek, 1 marca 2019

Plany na marzec.

Cześć Wam! :) No i mamy początek marca :D Luty zleciał mi nawet szybko, były dobre i złe momenty. W szkole ok, ale wyniki badań wyszły źle i 5 marca jadę na badania do innego miasta na oddział ginekologiczno położniczy. Mam nadzieję, że nie będzie aż tak źle...:(
Na marzec mam kilka planów i celów, napiszę Wam je w dzisiejszym wpisie, trzeba iść do przodu i dbać o swój rozwój, mieć pozytywne nastawienie, a wszystko będzie ok :)


Plany na marzec:

1. Książki o samorozwoju- to nie tylko ój cel na marzec, ale i na kolejne kilka miesięcy.Chcę zmienić w sobie kilka cech, nastawienie do niektórych rzeczy i wzmocnić pewność siebie. Więc już zaczęłam czytać jedną książkę o rozowju osobistym i piowoli stosuję się do tych rad :)
2. Nauka- to już ostatni semestr szkoły, a egzaminów nie można uniknąć, dlatego już kilka dni temu spoirządziłam plan nauki i zacżęłam systematycznie się uczyć, najtrudniej będzie na egzaminach końcowych w czerwcu, więc aby nie popełnić gafy wolę się dobrze przygotować.
3. Nauka niemieckiego- jeśli chodzi o naukę, to nauka niemieckiego to już u mnie codzienność, weszła mi już w nawyk dnia codziennego, jednego dnia poświęcam czasu na niemiecki 15 minut, a innym razem praktycznie cały dzień. 
4. Czas dla siebie- mimo, że ciągle jestem albo w szkole albo w pracy, a wolne chwilę poświęcam na naukę, to muszę znaleść trochę czasu dla siebie, spiszę sobię listę fajnych rzeczy do robienie w wolnej chwili i znajdę tą wolną chwilę chociaż raz na jakiś czas.
5. Oszczędzanie pieniędzy- w styczniu przetraciłam dużo pieniędzy na głupoty, w lutym już się ogarnęłam i zaczęłam ograniczać zakupy, całkiem dobrze mi to poszło, teraz w marcu zamierzam kontynuować oszczędzanie.

To tyle u mnie z celów na nowy miesiąć. A wy macie jakieś cele?
Jakie książki o rozowju osobistym możecie mi polecić?
Piszcie w komentarzach, pa! :)

7 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że wszystkie swoje plany zrealizujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne plany :) U mnie też teraz jest plan, aby oszczędzać bo wydaje niepotrzebnie pieniądze :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z ostatnio przeczytanych książek polecam Ci "Mit motywacji". Sporo ciekawych wskazówek w przystępnej formie i wartych do zastosowania :) Książka pozytywnie mnie zaskoczyła.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie z oszczędzaniem nigdy się nie udaje :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia!
    Ja próbuję swoich sił z hiszpańskim...

    Będzie dobrze! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne masz plany jak i ambitne super. Także obserwuje.Pozdrawia. beautylilly87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby wszystko było dobrze, zdrowie najważniejsze

    OdpowiedzUsuń