piątek, 15 marca 2019

Cele książkowe- marzec.

Cześć, wczoraj byłam w bibliotece i wypożyczyłam kilka ciekawych pozycji książkowych, czy są rzeczywiście takie ciekawe jak w opisach to się okażę, ale zaczęłąm już czytać ,,13 powodów" i się wciągnęłam w fabułę...czy oglądał ktoś serial na podstawie tej książki? Ja jeszcze nie, ale mam nadzieję, że jest gdzieś na internecie oprócz Netflixa, którego nie posiadam :) Zapraszam Was do krótkich opisów książek, które aktualnie mam zamiar czytać :)


Trzynaście powodów- Jay Asher

,,Clay Jensen wraca do domu ze szkoły i przed drzwiami znajduje dziwną paczkę. W środku jest kilka taśm magnetofonowych nagranych przez Hannah, koleżankę z klasy, która dwa tygodnie wcześniej popełniła samobójstwo. Dziewczyna wyjaśnia, że istnieje trzynaście powodów, dla których zdecydowała się odebrać sobie życie. Clay jest jednym z nich i jeśli wysłucha nagrania, dowie się dlaczego. Chłopak przez całą noc kluczy po mieście, a za przewodnika służy mu głos Hannah. Staje się świadkiem jej bólu i osamotnienia, a przy okazji poznaje prawdę o sobie i otaczających go ludziach, której nigdy nie chciał stawić czoła. Z przeraźliwą jasnością dociera do niego, że nie da się cofnąć przeszłości, podobnie jak nie da się powstrzymać przyszłości…"

Umarli czasu nie liczą- Kim Harrison

,,Do niedawna Madison Avery była zwykłą nastolatką, jeśli nie liczyć fioletowych włosów i tego, że była nowa w szkole. Ale jej bal maturalny był zabójczy – dosłownie. Właśnie tam Mroczny Żniwiarz chciał odebrać jej ciało i duszę. Lecz nie zdążył dokończyć zadania; Madison wykradła mu magiczny amulet. Dzięki niemu pozostała na ziemi, chodzi do szkoły, wygląda… jakby żyła. Ale tak naprawdę jest zawieszona pomiędzy światem żywych i umarłych. Światem, gdzie ciemność nie zawsze jest zła, a jasne istoty ocienia mrok. Gdzie tylko tajemniczy anioł może pomóc Madison przygotować się na chwilę, gdy Mroczy Żniwiarz wróci…"

Szkoła, miłość i inne diety- Robin Brande

,,Cat jest bystra, przebojowa i zabawna. Ale nie jest szczupła. To się jednak zmienia, kiedy dziewczyna realizuje naukowy projekt - „powrót do prehistorii”. Teraz Cat żyje i odżywia się jak człekokształtne, czyli zero chipsów, telefonów, telewizji czy samochodów. Życie prehistorycznej dziewczyny nie jest łatwe, choć ma też niewątpliwe plusy. Kiedy waga Cat spada, na horyzoncie pojawiają się chłopcy, randki, pierwsze pocałunki i Matt McKinney - kiedyś najlepszy przyjaciel, obecnie największy wróg.
Pełna humoru książka dla młodzieży. Odchudzanie i ekologia na wesoło!"


Dziewczyny z okładki- Theresa Rebeck

,,Historia sióstr – Darii, Polly i Amelii – których wspólne zdjęcie ukazało się na okładce „New Yorkera”, a później na bilbordzie przy Times Square. To wydarzenie zupełnie odmieniło życie dziewcząt, niekoniecznie zgodnie z ich oczekiwaniami. Trzy „panny nikt” z dnia na dzień stały się najbardziej pożądanymi przez media twarzami… i łatwym kąskiem dla rekinów show biznesu. Przygoda, zainteresowanie, sława, przyjęcia; bardzo szybko zostały zastąpione przez strach, poczucie osaczenia i niepewność, a sielanka zamieniła się w koszmar…"


A Wy co ostatnio czytałyście lub czytacie? Piszcie w komentarzach :)

21 komentarzy:

  1. Trzynaście powodów faktycznie jest na netflixie, muszę w końcu zobaczyć ten serial:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe propozycje książkowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyna z okładki brzmi interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam nic z tej listy ale dziewczyny z okłądki mogłyby mnie skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam Trzynaście Powodów i podobało mi się ;) Aktualnie czytam Neverworld Wake, ale ciężko mi się w nią wciągnąć ;) Ostatnio pochłaniają mnie kryminały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z kryminałów, który mi się spodobał to ,,Obsesja"- polskiej pisarki :)

      Usuń
  6. Miałam okazję czytać tylko "Trzynaście powodów" i uważam, że warto :D Ja ostatnio przeczytałam książkę "Idealny mężczyzna" i ciężko mi było przez nią przebrnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wciąż jestem zaczytana w olbrzymiej książce Donny Tarrt☺☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam "13 powodów" zanim wykupiłam Netflixa, więc podejrzewam, że jak poszperasz, to znajdziesz ;) Wczoraj skończyłam "Kłamczuchę" E. Lockhart i nie mam pojęcia, po jaką książkę teraz sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzynaście powodów oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie czytam, a teraz to w szczególności nie, bowiem matura i brak czasu mi na to nie pozwala:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytalam Dziewczyny z okladki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja skończyłam czytać książkę ''Inna Blue''. a teraz będę zaczynać ''Umiera się tylko raz'' :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja polecam Ci Bielszy Odcień Śmierci - niesamowity kryminał który do końca trzyma w niepewności :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam jeszcze o tych książkach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam twoich książek, ale mam nadzieję, że Ci się spodobają. ;)
    Pozdrawiam. ;**

    P.

    www.zycie-wsrod-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń