poniedziałek, 4 lutego 2019

Podsumowanie stycznia 2019.

Cześć! Dzisiaj krótkie podsumowanie stycznia, który minął mi szybko i nawet fajnie :)
Jeśli Was ciekawi jak spędziłam poprzedni miesiąc to zapraszam do przeczytania tego wpisu.
Zacznę od książek...w poprzednim miesiącu przczytałam dwie:
,,Mroczny las"- 

Virginia Cleo Andrews

I chcę przeczytać kolejne częsci, bo obie mnie bardzo wciągnęły, polecam.
 
Serial, który w całości już obejrzeliśmy z chłopakiem to ,,Miasteczko Twin Peaks", świetny serial z lat 90- tych, obejrzałam i brakuje mi tego serialu. Fabuła kryminalna wciąga, polecam Wam :)

Ostatnio czas w domu poświęcam na porządkowanie, dzisiaj umyłam okna, a oprócz tego zrobiłam porządki w książkach i płytach cd, niektóre oddaję, lub sprzedaję na olx, cchcę zwolnić trochę miejsca. Powoli wgłębiam się w minimalizm i wolę mniej rzeczy, a przy tym trochę zaoszczędzić nie kupując nic nowego i niepotrzebnego. Odkładam na laptopa i mam nadzieję, że jakoś w miarę szybko uda mi się na niego uzbierać :) Tak więc ogłaszam detoks zakupowy :D 

W szkole wszystko ok, kto czytał poprzednie wpisy, ten wie, że zdałam III semestr i po feriach zaczynam ostatni semestr i ostatni zarazem rok w szkole :)

Dzisiaj piękna, słoneczna pogoda i chyba wybiorę się na spacer, życzę Wam miłego dnia, pa! :)


9 komentarzy:

  1. Lubię takie podsumowania! :) Świetne fotki! Miłego wieczorku życzę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tym serialu, może się za niego zabiorę :-)
    Ja w tym miesiącu obejrzałam 5 sezon Wikingów i już nie mogę doczekać się następnego.

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    Pozdrawiam! Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałaś może Riverdale? Też fajny :)
    Kocham minimalizm <3 Owocnego lutego życzę!
    NapisaneKasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że dążysz do minimalizmu i mądrze chcesz pozbyć się zbędnych rzeczy. Życzę szybkiego uzbierania pieniążków na nowego laptopa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja styczeń u siebie określiłabym czasem.... biegania. Niestety biegania w życiu, a nie sportowo ;) Kuknę na ten serial.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wrażenie że robiąc porządki robimy również porządek w swoich myślach;) `u mnie styczeń w biegu...nawet nie wiem kiedy minął...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. W moim przypadku styczeń tak szybko minął.. a już prawie połowa lutego. Świetne podsumowanie.
    Pandora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam w stosiku książkę Virginii Cleo Andrews pt "Splątane korzenie"

    OdpowiedzUsuń