piątek, 1 lutego 2019

01/02/2018

Cześć, jak Wam mija początek lutego? Ja już 3 dzień mam wolne, ale jutro już idę do pracy....ile można siedzieć w domu :D Chociaż przed wczoraj w domu mnie nie było, ponieważ pojechałam do innego miasta odwiedzić mojego dziadka w domu opieki. Pojechaliśmy z tatą około 10:00 a po 12:00 byliśmy już na miejscu. Spędziliśmy tam prawie cały dzień, dziadek się cieszył, że przyjechaliśmy, tym bardziej, że ja nie mam za wiele czasu ze względu na pracę i szkołę. 
Pogoda nie zachęca do wyjścia z domu, jest ponuro, ostatnio trochę napadał śnieg, ale już po nim nie ma śladu. Więc siedze w domu i czytam, trochę spacerujemy z chłopakiem, a tak to jestem w pracy, a niedługo koniec ferii i dojdzie do tego szkoła. 
Życzę Wam miłego weekendu, a ja teraz idę sobie poodpoczywać i dokończyć czytać świetną książkę ,,Ostatnia piosenka", pa :)

6 komentarzy:

  1. Myślę, że na zdjęciu jet Twój kotek. Jest uroczy. Ja mam pieska. Dziadek zbyt często Ciebie z pewnością nie widuje, bo pracujesz i uczysz się, i jego radość na pewno była ogromna. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Początek lutego u mnie pracowicie ale i w słońcu - prawie czułam jakby było przedwiośnie;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki kociak :)

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowny kociak :d Mega mi się on podoba, kochany :D Dobrze, że udało Ci się odwiedzić dziadka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że choć w weekend ma być az plus 8:) miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń