środa, 1 grudnia 2021

Blogmas #1 Świąteczna muzyka przy kominku

 Cześć :) Witam was w pierwszy dzień grudnia :) U mnie pada deszcz, a wolałabym już śnieg, aby poczuć ten klimat nadchodzących świąt :) Od kilku dni siedzę w domu, bo złapało mnie przeziębienie, więc mam trochę więcej czasu dla siebie. Dzisiaj z powodu, że zaczynam serię blogmassów wstawiam wam kimatyczną i świąteczną muzykę z kominkiem w tle 💓 

 
 
A jak u was rozpoczął się grudzień? Jakie macie plany na najbliższe dni?
Pozdrawiam was i wszystkiego dobrego życzę :)

10 komentarzy:

  1. Fajny tytuł serii 😊 U nas padał śnieg dwa dni, dzisiaj deszcz 😟 Grudzień zaczęłam dobrze, wydałam prawie pół tysiąca na świąteczne pierdoły i prezenty 😅

    OdpowiedzUsuń
  2. That is great I like that on the TV :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie pada śnieg i za oknem jest biało. Kończę dzisiaj czytać powieść świąteczną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muzyka piękna !!! Można się przy niej rozmarzyć... U mnie wciąż prószy śnieg, a potem deszcz wszystko zmywa. Nazwałabym tę porę: przygotowanie do zimy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też właśnie złapało. Tyle, że covid. I też siedzę w domku, więc staram się dobrze wykorzystać ten czas. Dołączam do grona obserwatorów. Dużo zdrówka życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie również wciąż deszcz zamiast śniegu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się właśnie wyleczyłam z jesiennego przeziębienia :P żałuję, że nie mam kominka w mieszkaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. I absolutely love this! Such a perfect way to start off the month of December <3
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie podkradnę playlistę, bo znam tylko podstawowe piosenki świąteczne, a co jak co, ale muzyka robi klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka muzyka fajnie nastraja na święta. Pozdrawiam i życzę zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń