niedziela, 5 grudnia 2021

Blogmas #5 Nie tylko na święta

 Piszę ten wpis późnym wieczorem. Dzisiaj kończy mi się zwolnienie lekarskie, a od jutra zaczynam przymusowy urlop, bo pracy mało, a ja mam jeszcze dużo dni urlopu niewykorzystanego. Cieszę się, że trochę odpocznę od pracy, a mam co robić i wcale się nie nudzę na wolnym :) Dzisiaj kolejny wpis i odliczanie do świąt i chciałabym wam pokazać książkę na ten świąteczny czas.

Charlie nienawidzi wakacji, a w tym roku to będą najgorsze święta w jej życiu. Jej chłopak zostawił ją dla swojego osobistego trenera, mieszkanie wyparowało w eksplozji gazu, a matka, która mieszka w przeciekającej łodzi, wyjechała do Melbourne spędzić Boże Narodzenie ze swoim piątym mężem. Zupełnie samotna, łagodnie skonsternowana i tymczasowo bezdomna, Charlie z wahaniem zgadza się odkurzyć kalosze i spędzić święta w Devon, ze swoją kuzynką Jez, która prowadzi eleganckie schronisko dla psów bogatych właścicieli.... 

 💗💗💗💗

A wy macie jakieś swoje ulubione książki w klimacie świątecznym?

  

9 komentarzy:

  1. Tej książki nie czytałam, ale jej opis fabularny mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi być bardzo ciekawa ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wolnego ❤️ Nie czytałam nigdy świątecznej książki 😅

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za zimowymi historiami tego typu, więc raczej sobie odpuszczę sięganie po tą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. W ubiegłym roku kupiłam dwie świąteczne pozycje- "Złodziejki świąt" Hanny Cygler i "Miłość u Tiffanyego" Karen Swan. Może je przeczytam w tym roku.
    Pozdrawiam w Mikołajki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam, bo szczerze mówiąc nie przepadam za czytaniem książek.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja w święta lubię czytać skandynawskie kryminały xd

    OdpowiedzUsuń
  8. I hope you enjoy the time off! This book looks wonderful. I absolutely love Christmas themed books <3
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  9. Enjoy your time :-D

    This sounds good :-D

    OdpowiedzUsuń