sobota, 20 listopada 2021

#3 Haul kosmetyczny

 Cześć, dzisiaj mały haul kosmetyczny, zakupy zrobione w niemieckim rossmanie, kilka rzeczy z serii limitowanej Isany, nie wiem czy w Polsce te edycje są, napiszcie w komentarzach jeśli wiecie :) Kupiłam 5 żeli pod prysznic i 2 mydła do rąk w płynie.

 Tak wygląda całość :D

Większość zapachów mi się podoba, jedynie ten rumiankowy jest taki dziwny, ale nie narzekam :P

Isana Du bist mein Stern (edycja limitowana)-   zapach jest taki słodki, bardzo mi się podoba
Isana  Christmas feelings (edycja limitowana)- jest to zapach ciasteczek korzennych i pomarańczy, przepiękny, uwielbiam ten zapach
Isana pumpkin spice late (edycja limitowana)- latte z nutą dyni, super zapach, idealny na jesień

Isana sun ozon (edycja limitowana)- zapach mleczka do opalania, idealny na tą pogodę jaka jest teraz, zapach przypomina lato

Isana kamille&cotton- rumianek i bawełna, zapach charakterystyczny, średnio mi się podoba

Do kompletu żeli pod prysznic kupiłam też mydła w płynie zapachy świąteczne i zimowe, również eydcje limitowane :)

I to tyle, macie coś z tych kosmetyków?

Pozdrawiam Was! :)

9 komentarzy:

  1. Świetne zakupy :D Mi produkty z Isany najczęściej przywozi siostra z Niemczech. Z tych zaprezentowanych przez Ciebie miałam Sun Ozon i miło wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam ostatnio w Rossmanie, ale tych produktów nie było. Jeżeli ta edycja pojawi się również w Polsce to na pewno skuszę się na żele pod prysznic :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa te świąteczne nowości są cudowne. Chce wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że mają takie ładne świąteczne płyny! Jutro lecę do Rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne <3 U nas jeszcze ich nie widziałam, muszę się przejść i zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ich żele pod prysznic i mydła ! Z tej edycji jeszcze żadnego nie miałam, ale rozejrze się za nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh very cute set of products
    The Christmas decorations look pretty good

    OdpowiedzUsuń