sobota, 28 marca 2020

Mój filmik na YouTube.

Cześć :) Tak jak mówiłam, tak zrobiłam :) Wstawiam moje pierwsze video, które nagrałam :)
Miał być maraton książkowy, ale nie zmontowałam go jeszcze i zastanawiam czy się nadaje wogóle.
Te video poniżej nagrałam z komórki i jakość taka sobie, ale od czegoś trzeba zacząć.
Musiałam trochę rozkminić program do montowania filmików.
Polecam zajrzeć na mój kanał na Youtube, chętnie przyjmę lajki i subskrybcie na dobry początek :D
Pozdro, piszcie jak Wam się podoba filmik, a co powinno być inaczej, pa :)


19 komentarzy:

  1. Wpadłam ze swojego kanału lekcje w kuchni i zostawilam łapkę i sub☺☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie że od czegoś trzeba zacząć 🙂
    Filmik bardzo fajny, podoba mi się 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny filmik, ale masz piękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny filmik.
    Nagrywał dalej.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nigdy nie montowałam żadnego filmu :) fajnie wyszedł Twój pierwszy filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odważny krok, ja się boję zacząć czegoś na yt :). Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł i trzymam kciuki za kolejne filmiki. ;)
    Pozdrawiam. ;***

    P.

    https://zycie-wsrod-ksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie korci jutube:) może kiedyś też się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też ostatnio eksperymentuje z YouTube'm :)
    Btw - masz ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło się Ciebie ogląda :)

    Obserwuję już od bardzo dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej, ale super! biorę się za oglądanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny filmik - działaj dalej :-) Włosy masz super :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz gęste i długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń