środa, 25 marca 2020

#1 Kwarantanna, wyzwanie książkowe czyli maraton książkowy.

Witam Was w kolejnym dniu, dzisiaj o godzinie 20:00 zaczynam 24 godzinny maraton książkowy. Co oznacza, że w tym czasie, z krótką przerwą na sen będę czytać książki, które sobie przygotowałam :) W tym celu mam zamiar nagrać pierwszego w moim życiu Vloga, którego następnie wrzuca na moje konto na Youtube. Nagrałam już wstęp, a wieczorem zaczynam misje :D
Co o tym myślicie? Do napisania i do zobaczenia na vlogu, pa! :)


11 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z 24 godzinnym maratonem czytania. :D Sama chcę sobie przeznaczyć cały dzień na czytanie. :D
    A z tych książek, co masz na zdjęciu to czytałam Harry'ego Pottera i "Zaćmienie" obie bardzo lubię. :D

    myslizglowywylatujace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam i życzę wytrwałości. Podrzuć proszę link na youtube.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez duzo czytam :) mam Kindle app i tam czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, chętnie słucham vlogów:

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham czytać. :) Rano czytałam i po blogowaniu również chcę poczytać. :) Vlogi lubię oglądać, te takie naturalne, których coraz mniej. Miło będzie zobaczyć Twój. Pozdrawiam cieplutko. :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia! Czytać bardzo lubię, ale nie wiem czy takie maratony są dla mnie, raczej nie. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic niestety nie znam, ale zamierzam cały urlop przeznaczyć na czytanie. Powodzenia w vlogach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wooow! powodzenia z vlogiem <3 ja w sumie nadrabiam bloga :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na urozmaicenie czasu podczas kwarantanny. :) Ja ten czas poświęcę na szukaniu inspiracji modowych, bo głównie o tym jest mój blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest najlepszy moment aby nadrobić zaległości czytelnicze czy domowe porządki :)

    OdpowiedzUsuń