czwartek, 31 października 2019

Ciekawe propozycje filmów na Halloween

Jeśli nie macie planów na Halloween to polecam zrobić sobie maraton filmowy i obejrzeć kilka z niżej wymienionych filmów i bajek. Są to filmy, które ja lubię i chętnie jeszcze raz je zobaczę, więc nie dawałam tu żadnych typowych horrorów ponieważ za nimi nie przepadam. Uwzględniłam kilka lekkich filmów, które mam nadzieję Was zaciekawią :)


Ciekawe propozycje filmów na Halloween

 Shrek ma wielkie oczy
 Oglądałam już nie raz i film jest świetny! Dużo humoru, ale też odrobinę strachu, polecam, mega wciągający film.


 Scooby- Doo 
I to wszystkie części, jest ich tak wiele, że ma się w czym wybierać, a oprócz filmów w wersji animowanej i serialu animowanego są też co najmniej 2 filmy ze Scoobym w wersji z aktorami.


Bestia (2011)
Film z Vanessą Hudgens, oglądałam kiedyś i  przypadł mi do gustu. Może i Wam się spodoba.

 
Mów mi Wampir (2015)
 Świetna ekranizacja! Uwielbiam ten film za poczucie humoru i wiele śmiesznych akcji. Film opowiada o chłopaku, który przeniósł sie z rodzicami do nowego miasta, a ktoś w nowej szkole puścił plotkę, że jest wampirem, większość osób w to wierzy, a on dzięki temu staje się najpopularniejszą osobom w szkole. Wszystko idzie świetnie dopóki....no właśnie, jeśli jesteście ciekawi jak potoczyła się fabuła to polecam obejrzeć. Film naprawdę super.



Saga Zmierzch 
Chyba każdy słyszał o tej serii, ja już ogladałam wiele razy, uwielbiam całą Sagę.


A Wy macie swoje ulubione filmy na Halloween? Piszcie w komentarzach jakie :)


21 komentarzy:

  1. Ja akurat nie obchodzę, ale Shreka bym obejrzala☺

    OdpowiedzUsuń
  2. "Shreka" uwielbiam, ale nie pamiętam czy akurat ten film, który wymieniłaś widziałam. <3 "Scooby-Doo" oglądałam to kiedyś, lubię zagadki. Oglądałam wersję animowaną. ;) "Bestię" także widziałam dawno temu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie obchodzę Halloween, ale zmierzch uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Saga Zmnierzch to super pomysł na wieczorne Halloween.

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing haloween. I followed your blog now

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful.
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety żaden mnie nie urzekł :( ale mogę polecić Ci Holiday - z tym świętem nie ma co prawda nic wspólnego i widziałam go milion sto razy ale wczoraj też go oglądałam :P
    Zapraszam do mnie, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam u przyjaciółki na noc z okazji Halloween i miałyśmy oglądać horrory, jednak skończyło się na drugiej części High School Musical, Shreku i Randce z Gwiazdą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też fajnie spędzony czas :) Obejrzałabym chętnie jeszcze raz High Scool Musical :)

      Usuń
  9. Miałam przygotowany maraton seriali (thrillery z elementami horroru ),ale znajomi wyciągnęli mnie z domu ☺
    Mam nadzieję że dobrze bawiłaś się w Halloween ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem plany zmieniają się na ostatnią chwilę :P
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Ja lubię troszkę mroczniejsze klimaty, coś bardziej z horrorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham horrory, ale w cizaży się ich boje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Scooby-Doo i sagę Zmierzch :) Zaciekawiła mnie też "Bestia" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stranger Things! Uwielbiam, mimo że nie obchodzę Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Maratony filmowe uwielbiam, a z tej listy najbardziej zaciekawił mnie 'Mów mi Wampir':)

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesting post, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem zwolenniczką klasycznych horrorów jak Egzorcysta czy Halloween :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też miałam w tym roku listę swoich ulubionych halloweenowych filmów :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię sagę Zmierzch. Na Halloween jak znalazł. A Scooby Doo kocham od dziecka. Szczególnie te animowane.

    OdpowiedzUsuń