poniedziałek, 14 października 2019

35 sposobów na jesienną chandrę.

Cześć :) Przepraszam Was, że trochę mnie tu nie było, to dlatego, że dużo pracuję.
Czy Was też dopadła jesienna chandra? Mnie trochę, raczej mam zmienne nastroje, raz jest świetnie, a innym razem jestem przygnębiona, ale u mnie jest tak często, nie tylko jesienią.
Ale jeśli są tu osoby, które mają jesienną (lub nie tylko jesienną) chandrę to zapraszam na ten wpis.
Skomponowałam tu wiele pomysłów na to, co zrobić, aby chociaż trochę poprawić humor i mam nadzieję, że znajdziecie tu coś dla siebie :)


1. Spacer.
2. Jogging.
3. Jesienna sesja zdjęciowa.
4. Spotkanie z przyjaciółmi.
5. Czytanie książki.
6. Czytanie blogów.
7. Pisanie na blogu.
8. Gimnastyka.
9. Medytacja.
10. Pisanie pamiętnika.
11. Pisanie opowiadań.
12. Pisanie werszy.
13. Stworzenie jesiennej playlisty.
14. Słuchanie muzyki.
15. Rysowanie.
16. Kolorowanie rysunków antystresowych.
17. Nauka języka obcego.
18. Oglądanie filmów.
19. Oglądanie seriali.
20. Stworzenie listy rzeczy do zrobienia.
21. Taniec przy ulubionej muzyce.
22. Sprzątanie.
23. Organizacja szafy na jesień.
24. Pójście do biblioteki po kilka książek na jesienne wieczory.
25. Uporządkowanie pulpitu w komputerze.
26. Rozmowy z kimś przez telefon.
27. Słuchanie audiobooka.
28. Gorąca czekolada na chłodne dni.
29. Zrobienie manicure w jesiennych kolorach.
30. Udekorowanie pokoju na halloween.
31. Jedzenie sezonowych owoców i warzyw.
32. Maraton filmowy.
33. Gotowanie dań z dynii.
34.  Czytanie artykułów o swoich zainteresowaniach.
35. Uśmiech i pozytywne nastawienie! Jesień przecież jest piękna :)

10 komentarzy:

  1. Wow sporo pomysłów, które są idealne na każdą porę roku 😃
    Mnie chandra jesienna na szczęście nie dopada 😃
    Oby Twój dobry nastrój również trwał jak najdłużej 💋
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie niby chandra jesienna jeszcze nie dopadła, ale lepiej dmuchać na zimne, więc wiele z tych sposobów uskuteczniam u siebie:) Świetna lista:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 35 pomysłów i gdzie tu czas na jesienną chandrę????:)))nie mam i nie wiem co to jest:))nigdy się nie nudzę ,mam za dużo pomysłów do zrealizowania żeby marudzić:)))a Ty jak zrealizujesz połowę swoich zaleceń to też zapomnisz co to chandra:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo ych pomysłów aby jesienną chandrę wcisnąć w kąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lista pełna świetnych pomysłów. Na pewno wykorzystam kilka z nich :) narobiłaś mi wielkiej ochoty na gorącą czekoladę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj. Praca potrafi popsuć systematyczność na blogu. Ja sama staram się z nią walczyć. Jednak wracając o 22 czasem ciężko się za cokolwiek zabrać, a w wolne dni jest czas na porządki w domu oraz leniuchowanie.

    U mnie w tym roku ciężko było z tymi zmiennymi nastrojami. Ale to przez klasę maturalną. Teraz jestem już po. Od tego czasu wiele się wydarzyło - zaręczyłam się, znalazłam pracę, byłam w Szwecji, ogólnie wychodzę na prostą :) Póki co jesienne chandra mnie nie dorwała. Choć często ją miewałam. Mam nadzieję, jednak, że nie przyjdzie do mnie. Chociaż w tym roku :D

    Świetne porady. Do niektórych staram się, co roku dostosowywać, ale wiadomo jak to idzie. Raz wyjdzie, raz nie :D Oj to sprzątanie rzeczy na pulpicie, bardzo dobry punkt!

    Świetnie wyglądasz.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dania z dyni, ciekawe.... jakoś ni przepadam za dynią, moja mama uwielbia i chętnie robi kompoty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko poprawia humor, ale... tylko na chwilę...
    Kocham jesień. Po prostu teraz chyba nie jest dla mnie najlepszy czas :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie łapie chandra w okresie od stycznia do marca. Nie cierpię tych miesięcy. Jesień jeszcze jest znośna. Twoje pomysły na jesienną chandrę są świetne.

    OdpowiedzUsuń