poniedziałek, 16 września 2019

Podsumowanie tygodnia

Cześć! Co u Was słychać? Jutro mam jeden dzień wolnego i troszkę sobię odpocznę :)  Teraz po sezonie jest już lżej, bo tak to pracowało się od rana do późnego popołudnia,  a teraz konczymy pracę o 13 lub 14 i do domku :) Mam w końcu więcej czasu na sesję zdjęciowe, pisanie bloga, naukę niemieckiego i czytanie książek :)

Pogoda u mnie super, nie ma już tych męczących upałów, a powoli czuć już ten klimat jesienii, nie mogę się doczekać, aż w pełni nastąpi pękna jesień. 

Teraz krótkie podsumowanie minionego tygodnia 
( co było super (+), a co było na nie (-) ).

+jesienna pogoda                               - złe samopoczucie wczoraj
+ zakupy na jesień                                                                         
+czytanie książek                                                                          
+fajnie w pracy                                                                              
+więcej wolnego czasu                                                                 
 





Miłego początku tygodnia życzę :)

12 komentarzy:

  1. Mój początek tygodnia zaczął się słabo, więc mam nadzieję, że teraz będzie już z górki. Oby.
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też tydzień się zaczął bardzo fajnie-oby tak dalej 😉
    Odpoczywaj kochana 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz jesienią można czytać więcej bo i dłuższe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie to jesienna pogoda tak strasznie dołuje :(

    Buziaki:*
    Zapraszam na nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie więcej plusów niż minusów, super!:)

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z rajskiej wyspy! :-)
    Pozdrawiam Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie niestety dużo deszczu, pogoda nie dopisuje. Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie jak narazie też ok ;) super że masz trochę lżej w pracy ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy potrzebuje odrobiny wolnego czasu nawet jeśli lubi swoją pracę :) ja cierpię z powodu jesieni... zimno i ponuro. Zdecydowanie wolę lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie jesień niestety dobija. Ale masz dobrze kończyć o 13 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I love the blogging about fashion, beauty, makeup and all the things. And I also recommend prosphairshop this online wigs store. They are a 100% human hair wigs store including lace front wigs, full lace wigs etc. Maybe you can check them too!

    prosphairshop lace front wig

    OdpowiedzUsuń
  11. Czas wolny zawsze się przyda! Tym bardziej gdy się ciężko pracowało! :

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że masz aż tyle plusów! ;) Złe samopoczucie też musi pojawiać się w naszym życiu, aby znów się podnieść i czuć szczęście. ;)

    OdpowiedzUsuń