sobota, 29 czerwca 2019

Zrezygnowałam z cukru i czuję się świetnie.

Cześć :) Jak Wam mijają wakacje? Też macie taki pracowity czas jak ja czy odpoczywacie?
U mnie teraz praca, a w wolne dni spaceruję albo czytam książki :) Poświęcam też czas na kurs Photoshopa i uczę się niemieckiego.
Z dwa tygodnie temu przeszłam na dietę ,,prawie bez cukrową " :D
A efekty są świetne jeśli chodzi o cerę :)
Zawsze miałam trądzik, nieraz nasilał się bardziej, innym razem było go mniej, ale był. Musiałam tuszować cerę, ale gdy zrezygnowałam niedawno z cukru, zauważyłam, że trądzik się już wcale nie pojawia, a cera wygląda teraz bardzo dobrze:P Przestałam jeść słodycze, pić słodkie napoje, słodzić kawę itd.
Na efekty nie musiałam długo czekać, teraz mam cerę jak z okładki znanego czasopisma haha.
Zobaczcie sami na zdjęciu poniżej, zero makijażu :)
Samopoczucie też mi się poprawiło, może to z powodu odstawienia cukru hm... 
Zdarza się raz na jakiś czas, że zjem coś słodkiego.
Nie można popadać ze skrajności w skrajność :D
Ale wcześniej jadłam słodycze kilka razy dziennie, a do tego były słodzone napoje.
Teraz już w 95% wyeliminowałam cukier z mojej diety.
I czuję się lepiej! :)



Miłego weekendu :)

30 komentarzy:

  1. Gratuluję! To dość trudne do zrobienia, ponieważ cukier uzależnia, więc rezygnacja dosyć często bywa ciężka. Masz piękne usta :D
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie cukier bardzo uzależnił, ale w końcu postanowiłam, że muszę go ograniczyć :)
      PS. Usta 100% naturalne hehe :P
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Ja już od dawna nie słodzę kawy i także widzę poprawę cery. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cukier to zło dla cery, cieszę się, że Tobie ograniczenie cukru także pomogło na cerę :)

      Usuń
  3. no cere masz bardzo piękną :D Ja niestety nie zrezygnowałam, ale ograniczyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ograniczenie cukru to też duży postęp, gratuluję Ci i powodzenia :)

      Usuń
  4. Faktycznie masz piękną cere<3 Ja przez ostani rok bardzo ograniczyłam cukier,niestety dwa tygodnie temu wróciłam do tego podłego nałogu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z nałogami jest ciężko, czasem wracają, ale trzeba się zmotywować by znowu je ograniczyć :)

      Usuń
  5. Nie stosuję cukru, nie słodzę od lat ale do słodyczy to miałam słabość, od marca nie jem też słodyczy więc cukier tylko z owoców. Gratulacje i życzę powodzenia, serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam wyeliminować cukier ze swojej diety, ale niestety z powodów zdrowotnych nie mogę tego zrobić.... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anothet beautiful post! I enjoyed this so much! Thanks for sharing this post ♡ cant wait till your next one ♡ all the best hope you have a great week

    Jadieegosh

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że Ci się udało i widzisz tego pozytywne efekty. Ja za bardzo lubię słodycze, aby z nich zrezygnować. Jednak staram się jeść z umiarem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowa dieta to podstawa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Miałam kilka podejść do odstawienia cukru, ale nigdy mi nie wychodziło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam :) podziwiam i sama chciałabym mieć w sobie tyle motywacji i wytrwałości.. pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No rzeczywiście widać różnicę - oczywiście pozytywną ☺
    Gratuluję,ja jednak nawet nie będę próbować rezygnować z cukru ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja słodzone napoje odstawiłam juz pare lat temu a teraz znacznie ograniczyłam ciastka, cukierki i czekoladki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też mało słodzę, ale chyba ostatnio więcej jej słodyczy. Póki mam ochotę to sobie pozwalam:) Jednak przyjdzie moment, że odstawię na jakiś czas.Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Potrafisz zmotywować innych do zmian, piękny masz kolor włosów !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja znowu wróciłam do słodyczy i czuję się ciezko :( niby wiem że mi nie służy ale człowiek głupi i ciągle je :( super że Udało Ci się pokonać ten głód. Ja dalej walczę. Ale i ja po odstawieniu miałam lepsza cerę i lepiej się czułam. Muszę znowu to pokonać..

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam za determinację.
    Również nie powinnam jeść cukru ponieważ mam stan przedcukrzycowy i biorę leki :/

    Zapraszam na nowy post ze szczeniakiem w roli głównej ♥
    Pozdrawiam, Natalia.
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna decyzja, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  19. such an amazing post dear :) like it!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja słodyczy nie jem od dobrych 6 lat. Wyjątkiem jest gorzka czekolada, ale też w małej ilości. Moja skóra ma się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Coraz częściej sięgam po zdrowsze rzeczy i staram się nie słodzić gorących napojów. Z 2 łyżeczek, zeszłam do 1! Ale i tak dostarczam różnymi słodkościami a szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Cukier nie jest zdrowy. Oczywiście wszystko jest dla ludzi, ale z umiarem :)
    Ja lubię naturalnie słodkie desery - np koktajl owocowy, budyń jaglany z bananem itd. Słodzone napoje piję w tej chwili okazjonalnie. I też czuję się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń