czwartek, 20 czerwca 2019

20/06/2019

Cześć!:) Wracam do Was po krótkiej przerwie...chciałam napisać wcześniej, ale czerwiec był i jest bardzo pracowity dla mnie. Egzaminy semestralne, egzaminy zawodowe, praca itd. Trochę się tego nazbierało i nie miałam ani chwili żeby odetchnąć. Teraz w koncu przysiadłam na chwilę do komputera, aby do Was napisać. 

Jeśli chodzi o szkołę to egzaminy semestralne zdałam i jest luz. We wtorek miałam egzamin zawodowy z teorii i....jupi udało się! Zdałam :D
Mimo, że większość ma już wakacje to moja szkoła jest jeszcze otwarta, jestem w szkole policealnej, więc jeszcze trochę do końca. W poniedziałek mam już ostatni egzamin zawodowy, tym razem z praktyki.....będzie stres 😨



Jaka u Was pogoda? U mnie bardzo gorąco i duszno, jednak więcej czasu wolę spędzać w pracy lub w domu, bo gdy wychodzę na spacer chociaż na chwilę to już mi za gorąco i chcę wracać z powrotem do miejsca gdzie jest klimatyzacja. A moje miejsce pracy jest idealne na tą pogodę, jest tam chłodno i w normalnych warunkach mogę pracować.  


Piszcie mi w komentarzach jakie macie plany na wakacje, pa 😄

21 komentarzy:

  1. Jest upalnie, podoba mi się:) Planuję jeszcze wakacje, nic konkretnego :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ja planuje na urlop nad morze jechać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dzisiaj trochę burzowo :/ Ładne zdjęcia :D
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  4. what an amazing post dear :) do you like do follow each other?
    kisses

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie gorąco, a planów jeszcze nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety czekam do sierpniowego urlopu. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny look :)
    U mnie dzisiaj ciepło ale na szczęście nie jest masakrycznie gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak bardzo Cię rozumiem, bo z podobnych względów i ja musiałam na chwilę opuścić swoje przyziemne życie. Na szczęście już obie jesteśmy z powrotem. Skoro dzisiaj jest poniedziałek to znaczy że.. prawdopodobnie jest już daleko za Tobą egzamin. Jestem pewna, że na ringu to Ty zdobyłaś medal. Potwierdź mi tylko proszę!

    Inka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa, już po egzaminie, w nowym wpisie zdam relacje :D

      Usuń
  10. Powodzenia na egzaminie :)
    Moje plany na wakacje to powrót na stałe do Polski oraz urlop w Chorwacji :D
    Beamye :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najważniejsze by zdać i troszkę odpocząć. Egzaminy z teorii i jakakolwiek nauka w taki gorąc na pewno jest nie lada wyczynem, więc podziwiam!
    Koniecznie napisz jak Ci poszło na ostatnim egzaminie! :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W taką pogodę myśli się o wakacjach, a nie o nauce :D Pozdrawiam, już niedługo nowy wpis i relacja z egzaminu :)

      Usuń
  12. Trzymam kciuki za egzamin :)

    OdpowiedzUsuń