wtorek, 25 czerwca 2019

25/06/2019

Cześć! Chciałam Wam napisać, że zdałam już wszystkie egzaminy i ten ostatni z praktyki masażu, który był w poniedziałek też :) Na początku się stresowałam, ale okazało się, że na egzaminie była przyjazna atmosfera, więc stres minął 😄 Już mam wszystkie stresy za sobą, ale też szkoda, że już koniec szkoły, przez te dwa lata przyzwyczaiłam się do wszystkich, a teraz czas iść dalej. Nie wiem, jak będzie wyglądała moja ,,kariera" zawodowa, ale mam już pewne plany. Na razie nie będę o nich pisać, bo chcę to jeszcze przemyśleć. Obecnie pracuję w firmie, w której jestem już prawie trzy lata, ale może zmienię branżę i zacznę pracę w zawodzie. To jeszcze się okażę, bo sama nie jestem pewna.
Oficjalne rozdanie dyplomów jest dopiero w sierpniu, więc zobaczę się jeszcze raz z wszystkimi osobami ze szkoły.

(zdjęcia z przed kilku tygodniu, strzelanie z łuku haha)
   

Jak tam u Was? Egzaminy pozdawane? Wakacje zaplanowane?  U mnie wakacje zapowiadają się pracowicie. Szkoły już nie ma, więc więcej czasu pewnie będę spędzać w pracy.

Pogoda taka, że wolę siedzieć w pomieszczeniu niż grzać się na słońcu.

Pa, miłego dnia! :)

18 komentarzy:

  1. Gratulacje! Ja wakacji nie mam jeszcze zaplanowanych. Zobaczymy co i jak. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę powodzenia. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze planów na wakacje nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zdanego egzaminu :)
    U mnie edukacja skończyła się dawno i póki co nie mam zamiaru tego zmieniać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i powodzenia w planach związanych z karierą w zawodzie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ! Ja rowniez mam juz wszystkie egzaminy za sobą i w pelni mogę cieszyć się wakacjami. Świetne fotki :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! :) Pogoda jest straszna, w słońcu poazuje 55 stopni :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :) Ja jeszcze planów na wakacje nie mam:) u mnie dziś straszne gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem nie trzeba planów, bo są takie dni, że żyje się chwilą :)

      Usuń
  9. Gratuluję pomyślnie zdanego egazminu !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekałam, czekałam, doczekałam się i najradośniej Ci gratuluję! Tak dobrze znam te momenty po, gdy już rzeczywiście jest po wszystkim i chciałoby się robić wszystko, bo spada z duszy cały ciężar. Końce zawsze brzmią przykro, ale to co może po nich nastąpić nie równa się niczemu. Bo tyle możliwości jest wokół Ciebie.

    Dostałaś również czas, by w ciszy własnych potrzeb wybrać to co jest zgodne z Tobą. Jestem pewna, że wybierzesz najlepiej na świecie. Przede wszystkim najlepiej dla Ciebie.

    Moc uścisków!
    Inka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)

      Również moc uścisków dla Ciebie :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  11. fajna rozrywka! i gratuluję zdania egzaminów;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zdania egzaminów kochana :)
    Co do wakacji to plany już wstępne są - teraz pracuję, a w sierpniu razem z chłopakiem zwiedzamy Amsterdam i kilka pięknych, polskich miejsc! :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, że wakacje już zaplanowane :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  13. Gratulacje! Stres z głowy :)
    U mnie plany wakacyjne raczej spokojne. Jeden wyjazd na koncert za tydzień i w sierpniu jadę na 5 dni do Trójmiasta :)
    Ten najbardziej obfity wyjazd w tym roku już za mną :)

    OdpowiedzUsuń