środa, 10 kwietnia 2019

Podsumowanie marca- zaręczyny, szpital i miesiąć pełen wrażeń.

Cześć, marzec minął mi nawet szybko, a trochę się działo! :)

11 marca chłopak mi się oświadczył 💚💚💚💚💚💚💚

Po drugie- pofarbowałam odrosty- widać? :)

A po trzecie byłam w szpitalu na badaniu.
5 marca pojechałam do pobliskiego miasta zrobić badania, ponieważ te robione wcześniej wyszły źle. Jak już Wam pisałam w poprzednim wpisie, na początku kwietnia miałam zabieg chirurgiczny, pobranie wycinków, a teraz czekam na wyniki laboratoryjne, które powinny być już za tydzień.

W marcu też dużo czytałam, a udało mi się przeczytać:
- 13 powodów (Polecam !)
- Szkoła, miłość i inne diety (książka dla młodzieży, ale daje do myślenia, determinacją i dyscypliną można osiągnąć wiele )

W poprzednim miesiącu wciągnęłam się też w serial z lat 90- tych ,,Sabrina nastoletnia czarownica", uwielbiam ! :)

W szkole zaległości....lol koniec roku się zbliża 😓

W wolnych chwilach też uczę się niemieckiego i chodzę na spacery, chociaż pogoda ostatnio zmienna to nie jest tak źle :D


A Wam jak minął marzec,  pełen wrażeń czy na spokojnie?
Piszcie w komentarzach, pa! :)

25 komentarzy:

  1. U mnie marzec minął na spokojnie. Gratuluję zaręczyn! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! 13 powodów tylko oglądałam, nie miałam styczności z książka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała obejrzeć 13 powodów, na pewno znajdę wolną chwilę :)

      Usuń
  3. Gratuluję zaręczyn <3 i trzymam kciuki, żeby wyniki badań okazały się bardzo dobre <3
    U mnie czas pędzi jak szalony, mnóstwo zajęć, obowiązków, pasji, to powoduje, że mam takie wrażenie, że ledwie miesiąc się zaczyna, to już się kończy :)))
    Pozdrawiam serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zdarzają mi się takie tygodnie/ miesiące gdy mam pełno obowiązków i ani chwili spokoju :D Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Witaj Weroniko. Gratuluję zaręczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje i wiosenne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zaręczyn i życzę jak najlepszych wyników badań! Ja właśnie chciałam zacząć oglądać nową, współczesną wersję Sabriny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Słyszałam o tej nowej wersji i też chętnie obejrzę :)

      Usuń
  7. Marzec na szczęście minął mi w miarę spokojnie. Gratuluję zaręczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zaręczyn 😘👏
    Mój marzec nie należał do najlepszych miesięcy
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zaręczyn, dużo miłości na kolejne lata :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zaręczyn i oby badania wyszły dobrze! :)
    U mnie marzec jakoś tak szybko minął, ale zdążyłam odwiedzić Trójmiasto. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! :)
    I trzymam mocno kciuki za dobre wyniki badań :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zaręczyn!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo się działo, mam nadzieje, że wyniki będą pozytywne <3 Gratuluję zaręczyn!! Ja 13 powodów oglądałam, ale nie wiem czy skuszę się na książkę, bo serial przy 2 sezonie mi się ciągnął ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie! Gratuluję zaręczyn. Niech Wam się układa tylko CUDOWNIE!!!
    DUUUUUUUUUUUUUUŻO ZDROWIA.
    Dzięki za odwiedziny.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Ci zaręczyn ! :) Życzę wszystkiego co najlepsze i niech się układa pomyślnie, samych serdeczności :) ;*

    OdpowiedzUsuń