wtorek, 23 kwietnia 2019

22 aktywności wiosenne.

Cześć :) Jak mija Wam ostatnio czas? Ja jutro jadę po wyniki 😒 A tymczasem wstawiam moje sposoby na wiosenne aktywności :)
Mam nadzieję, że któraś z tych aktywności przypadnie Wam do gustu.


✰ Długi spacer
✰ Dzień na plaży
✰ Jogging
✰ Spacer po parku
✰ Robienie zdjęć
✰ Gra w kosza
✰ Porządki w mieszkaniu
✰ Czytanie książek
✰ Organizacja garderoby na wiosnę
✰ Zrobienie to do listy
✰ Pójście do biblioteki
✰ Robienie DIY wiosennych
✰ Wypróbowanie różnych fryzur
✰ Oglądanie tutoriali makijażowych i praktykowanie ich
✰ Przygotowanie outfitów na kolejne dni
✰ Jedzenie owoców
✰ Ćwiczenia w domu lub na dworze
✰ Oglądanie seriali
✰ Stworzenie wiosennej playlisty
✰ Oszczędzanie pieniędzy na wakacje
✰ Pomalowanie paznokci na wiosenny kolor
✰ Zadbanie o włosy

A Wy jakie macie ulubione aktywności wiosenne? Piszcie w komentarzach :)

23 komentarze:

  1. Czytam książki, namiętnie... I dopieszczam moje lalki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodki kotek <3 Zazdroszczę Ci chodzenia po plaży :-) Ostatnio moim głównym zajęciem jest sadzenie kwiatów i szukanie kreacji na wesele córki..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam spacery i wycieczki po okolicach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie, długie spacery najlepsze w te wiosenne dni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dłuuuuugie spacery to ja uwielbiam, zwłaszcza teraz, gdy zrobiło się tak ciepło i pięknie na dworze, gdy wszystkie drzewa i kwiaty kwitną, piękne sesje można zrobić <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Spacery które uwielbiam :) czytanie książek, ćwiczenia w domu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Awww I love walking on the beach too but I get too self-conscious when I do it alone haha! Anyway, I love reading books too! What are you currently reading?

    Only Yesterday

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytanie książek to moje zdecydowane must have.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Weroniko😊
    Książki czytam namiętnie, ale góry i rower to moje ulubione zajęcie o tej porze roku :)
    A w deszczowe i zimne dni zajmuje się różnym rękodziełem .
    Pozdrawiam i trzymam kciuki za wyniki 😊👍

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja tej wiosny postanowiłam nadrobić czytanie, ostatnio zupełnie się zapuściłam z lekturą

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale słodziak na zdjęciu. Przepięknie wygląda! Aktywność wiosną zawsze jest praca w ogrodzie:) Ale to przyjemna praca, uwielbiam na koniec dnia poleżeć na leżaku, otulić się kocem, gdy zimno się robi.I słuchać przyrody:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czytać takie propozycje na fajne spędzenie czasu :) Większość z wymienionych staram się robić. Kochana mam nadzieję, że lekarz jednak zaskoczy cię i wyniki wcale nie będą takie złe. Szczerze ci tego życzę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze i ty masz na to wszystko czas? :) heh ja to nawet jak coś zaplanuje nie wyrabiam się z tym tak jak chce ;)

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Na wiosnę uwielbiam robić zdjęcia przyrody, gdy wszystko rozkwita :) Coś pieknego!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Właściwie mogę powiedzieć, że każdą z tych rzeczy robię w chwili gdy mam wolne od pracy :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Spacery :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Aktualnie przesiaduję przed książkami przygotowując się do maturki :D
    W przerwie pomiędzy nauką wychodzę na dwór by troszkę pospacerować i podziwiać naturę.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. WROTKI! Nie chciałabym spamować ale na moim blogu w przedostatnim wpisie chwalę się moimi nowymi, różowymi wrotkami <3. z Tych aktywności, które Ty podałaś to codziennie uprawiam oglądanie seriali z mężem już jak dzieciaki są w łóżkach (4l. i 2l.). 3x w tygodniu ćwiczę skalpel 1 z Ewą Chodakowską. XD Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie spacery, rower, rękodzieło, wolontariat, zabawa z kotami, filmy są ostatnio na topie!
    Trzymam kciuki za wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja na wiosnę zawsze mam swoją mini depresję (tak jak większość ma na jesień), wtedy wychodzę z niej poprzez muzykę i sport.

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam ♥ Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Great post, dear! Looks awesome!
    Happy Sunday!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Aktualnie jestem pomiędzy remont domu, praca a uczelnia :D

    OdpowiedzUsuń