czwartek, 18 kwietnia 2019

Oczekiwanie na wyniki badań/ strajk w szkole/ Zmienne nastroje.

Cześć! Dzisiaj na dworze zrobiło się bardzo ładnie, pogoda wiosenna, a ja miałam dzisiaj wolne, więc postanowiłam uwiecznić tę piękną pogodę wiosenną na zdjęciach :) Rano w sumie nie najlepiej się czułam, ale postanowiłam w końcu wyjść z domu i trochę się przejść. I dobrze zrobiłam, bo na powietrzu humor mi się poprawił:D

Jutro muszę zadzwonić, by dowiedzieć się czy są już moje wyniki badań i jeśli tak to jadę 80 km stąd i dopiero na miejscu dowiem jakie są te wyniki, bo przez telefon nie mogą podać, poufność danych itd. 😒 Nie wiem jak będzie z wynikami, dobre całkowicie nie będą, bo lekarz już mi to powiedział na wstępnym badaniu, więc na najlepsze się nie nastawiam. Okaże się co dalej, a teraz trzeba sobie zająć głowę czymś innym :)


Już drugi tydzień nie było mnie w szkole, a to przez to, że strajk trwa w najlepsze, a szkoła przypada mi w każdą środę i czwartki. Ciekawę czy do czerwca się ogarną czy strajk potrwa jeszcze dużej, bo ja chce w końcu zdać tą szkołę i dostać dyplom :P Co to ma być, że nawet szkoła policealna strajkuje 😭 Ale w sumie to mam teraz chill out haha :D

Jeśli chodzi o moje samopoczucie, to ostatnio nie jest najlepsze. Przez długi czas czułam się dobrze, a od lutego odkąd dowiedziałam się, że ze zdrowiem coś nie tak to mam zmienne nastroje, raz jest ok, innym razem nie mam na nic siły i wolne dnie spędzam w domu czytając czy siedząc przed komputerem. Jak mam iść do pracy to czasem idę chętnie, za to innym razem czuję się koszmarnie :/ Co na to poradzić, chyba nic, musi być tak jak jest.


Weekend się zbliża i do tego Święta, więc jak na razie życzę miłego weekendu! :) A przed Świętami jeszcze tu do Was napiszę :) Pa, do napisania :D Piszcie w komentarzach co tam u Was i czy cieszycie się ze strajku szkolnego? :D

12 komentarzy:

  1. Ja do szkoły nie chodzę, więc ten strajk mnie nie dotyczy. Kurcze, przykro, że wyniki nie będą pozytywne. :( Życzę zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  2. To naturalne ,że gdy zdrowie szwankuje nasz nastrój jest kiepski... Mam nadzieję, że wyniki Twoich badań okażą się dobre:-) Życzę Ci radosnej Wielkanocy , dołączam do grona obserwatorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że wyniki badań będą jednak dobre.
    Świetnie wyglądasz:)
    Wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, aby wyniki były dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci zdrówka i żeby wyniki badań okazały się co najmniej dobre.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chodzę do prywatnej szkoły więc i na lekcje muszę normalnie chodzić :D Na zły humorek może spróbuj sobie coś obejrzeć albo poćwiczyć? Mi pomaga ;)
    Unpredictabble - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby wszystko się szybko u Ciebie ułożyło :) Ciężkie dni faktycznie potrafią dać w kość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strajk mnie nie dotyczy, wiec nie mam zdania na ten temat. Mam nadzieje, ze wyniki będą dobre!

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki za dobre wyniki...
    Strajk w szkołach dotyczy mojego syna i powiem szczerze, że nie popieram tego. Rozumiem, że chcą coś wywalczyć, jednak jest to kosztem uczniów...

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci żeby wyniki badań były dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie strajk nie dotknął - pokończyłam już szkoły, moja córka jest w prywatnym przedszkolu (bo do państwowego się nie dostała) -> przedszkola publiczne też strajkują. W pracy przez strajki są pustki. ludzie masowo biorą wolne - trochę im współczuję, bo przez to tracą urlopy. Ciekawe czy rok szkolny zostanie przez to przedłużony - taki pomysł też gdzieś już słyszałam.
    Trzymam kciuki za wyniki badań, najgorsze jest to czekanie :/

    OdpowiedzUsuń