niedziela, 16 września 2018

16/09/2018

Cześć, chwilę tu do Was nie pisałam, ale muszę zrzucić winę na moje nastroje, chociaż nie powinnam mieć takiego nastawienia i teraz wzięłam się za siebie. W ciągu jednego dnia załatwiłam sobie nową pracę i praktyki, nie wiedziałam nawet, że tak łatwo pójdzie, ale jak się chce to można :) Wystarczy dużo pozytywnej energii i motywacji, trzeba powiedzieć ,,Zrobię to jeszcze dzisiaj" i zacząć działać!:D
Z moim nastrojem od kilku dni jest lepiej, nawet ściągnęłam sobie niedawno fajną aplikację na telefon, gdzie codziennie klikam jaki danego dnia mam nastrój i jakie czynności wykonuję, gdyby ktoś chciał nazwę aplikacji to piszcie, bo może nie każdego to interesuje.
Od wtorku już zaczynam nową pracę, mam nadzieję, że będzie ok. Kiedyś w jednej firmie siedziało się 30 lat, ale teraz się zmieniło, jedna praca nie pasuje, to szuka się lepszej, aż się znajdzie odpowiednią. W końcu w pracy spędzamy bardzo dużo czasu i trzeba znależć coś co się lubi.
Od jutra zaczynam praktyki (praktyki rano, praca na czas praktyk tylko na popołudnia). Cieszę się, ale też stresuję, obym nie odpaliła jakiejś głupoty na praktykach haha ^^ Też mieliście takie stresy i dziwne myśli przed podjęciem praktyk? Wszystkiego się trzeba nauczyć, właśnie po to są praktyki :)
Jeśli chodzi o szkołę, to chodzę do niej 2 dni w tygodniu zaocznie, jest ok, trochę nauki mnie czeka, ale przecież to już ostatni rok, trzeba się zmobilizować i trochę pouczyć, aby wszystko ładnie zdać :)
Ostatnio byłam na zakupach ubraniowych w galerii, kupiłam to co potrzebne, ale nie szalałam, oszczędzam na podróże, jakiś czas temu mi się odmieniło i zamiast wydawać pieniądze na masę ubrań i kosmetyków, wolę sobie odkładać na podróże i zwiedzanie.


To jak na razie wszystko, cieszę się, że upalne lato się skończyło i pogoda zaczyna się robić bardziej jesienna, raz jest cieplej, raz zimniej, ale nie ma już bardzo wysokich temperatur, ani też w drugą stronę mrozów i zimnch dni. 
Mimo fajnej pogody, teraz i tak w najbliższym czasie ominą mnie spacery...no chyba, że spacer na praktyki, do pracy, do szkoły i z powrotem hm dobre i to :D 
Czeka mnie pracowity czas, ale później już będzie łatwiej :)


Życzę Wam pogodnych jesiennych dni i dużo uśmiechu, pa! :)

PS. Zmieniłam nazwę bloga, ta jakoś mi bardziej odpowiada.

18 komentarzy:

  1. Znam ten stres. Aktualnie biorę udział w projekcie dla kucharzy i jestem zdenerwowana, a zarazem podekscytowana swoją nową przygodą. Nie moge się też doczekać tych listków spadających chmarą z drzew <3
    Fajny ten adres ;)
    patimelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie stresowałam się przed praktykami ale to zupełnie co innego było heh:) Cieszę się że udało ci się to wszystko zrobić w ciągu jednego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj czekam na jesień uwielbiam! :D Nowa nazwa dośc ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie te gorące temperatury tak ustawiły że mimo że uwielbiam jesień to nie chce jej..,😮
    Fajnie że już lepiej się czujesz-oby tak dalej 👍😘
    Nazwę bloga zauważyłam 😊
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się to nastawienie "Zrobię to jeszcze dzisiaj". Będę wcielać w życie:D
    Powodzenia na praktykach!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się stresuję praktykami bo mam je co dopiero pierwszy raz. Fajna nazwa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaraz będziemy narzekać, że zimno i deszczowo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie skończyłam dwumiesięczne praktyki i co mogę powiedzieć... siedzenie i gapienie się w komputer, ewentualnie "brudna robota" od pracowników. Ale wspominam to jako fajny czas, bo poznałam nowych ludzi i zobaczyłam jak funkcjonuje biuro tłumaczeń od środka. Będzie fajnie, zobaczysz:)

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z Verva Street Racing czyli niesamowitej imprezy motoryzacyjnej!♥ Pozdrawiam
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. super, że tak sprawnie udało Ci się wszystko załatwić :)
    ja spacery mam tylko z pracy i do pracy, ale dobre i to :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam jesień, przerażają mnie tylko te choróbska :-(

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w nowej pracy! Ja tam żałuję, że upalne dni się już skończyły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci powodzenie na praktykach i w nowej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super że znalazłaś nową pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje z nowej pracy i powodzenia życzę na praktykach. Będzie dobrze. Pozytywnej energii życzę.

    OdpowiedzUsuń
  15. oby Ci się dobrze przeszło przez ten czas! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdy ma w życiu momenty,że czegoś się nie chcę. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w pracy i na praktykach! :D

    OdpowiedzUsuń