środa, 5 września 2018

05/09/2018

Cześć :) Ostatnio dni mijają mi monotonnie, niby się coś dzieje, ale w kółko to samo. Z moim nastrojem też różnie, ale ostatnio raczej na NIE. Muszę się teraz jednak zmobilizować, bo zaczynam szkołę i chcę już jak najszybciej przystąpić do praktyk. Oprócz tego praca i szkolenie języka niemieckiego, z motywacją do tego wszystkiego było słabo, ale dzisiaj mam już lepszy dzień.
Jutro mam rozpoczęcie roku szkolnego, dopiero jutro ponieważ chodzę do szkoły policealnej i tam jest trochę inaczej. Cieszę się, że szkoła się zaczyna, lubię do niej chodzić, jakoś tak inaczej jest i można zawsze sobie z kimś porozmawiać na przerwach :D 
Teraz czekam na wypłatę i już niedługo chcę sobie pójść do galerii handlowej na zakupy, już kilka rzeczy sobie upatrzyłam :) Wiem, że potrzebuję jeansy, buty i kilka sweterków na jesień i może coś jeszcze. Jesień nadchodzi, więc trzeba zmienić garderobę.


Teraz w skrócie tag, który bywa też na innych blogach :)

Myśl tygodnia: ,,Teraz czuję się źle, ale jutro jest nowy dzień".
Najlepszy moment tygodnia: Każdy moment z książką.
Najgorszy moment tygodnia: Wszystkie moje doły i chandry.
Ulubiona chwila: Picie kawy o poranku.
Obsesja tygodnia: Książki!! :D 
Osoba tygodnia: Kitten (kot)- to też osoba haha;)
Film/ serial: Hannah Montana, niektórzy uważają, że 
dziecinne, ale niech myślą, oc chcą :)
Coś na co czekam: Wiem, że dziwne ale SZKOŁA :)

A u Was jak tam szkoła lub przygotowania do szkoły? A do studentów pracujących: Wolicie pracę czy szkołe? ^^
Życzę wszystkim miłej połowy weekendu, pa :)

42 komentarze:

  1. Fajnie, że powrót do szkoły Cię cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też jakoś cieszy powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam poranną kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie książki to obsesja życia. :-)

    Fajny tag, może też wezmę udział. Postanowiłam częściej uczestniczyć w tagach i właśnie się zabrałam za jeden. :-)

    Powodzenia w szkole!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak czytałam początek postu to czułam się jakby było o mnie 😊
    Fajnie że Cię cieszy powrót do szkoły ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta kawa o poranku to również moja ulubiona chwila:D
    Powodzenia w nowym roku szkolnym!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poranna kawa i poranny makijaż to zdecydowanie najlepszy moment dnia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie cieszyłam się, że wracam do szkoły, aczkolwiek jest całkiem fajnie :)
    Mam nadzieje, że humorek ci wróci:D I czytaj jak tylko będziesz miała czas!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak! Ja też już tylko czekam na jesienne zakupy! Uwielbiam tę porę roku i to, że mogę wyłonić z szafy cieplejsze odzienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha, ostatnio też rzuciłam się na książki po dłuższej przerwie, także rozumiem :) Tak samo jak wybrany film - sama muszę przyznać, że jakos półtorej tygodnia temu połknęłam Hannah Montana Movie prawie bez mrugania :D

    Pozdrawiam,
    http://szwatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie z nastrojem też średnio, wchodzimy w nowy rok numerologiczny więc mam nadzieję że nastąpią jakieś pozytywne zmiany ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ach powrót do szkoły kiedy to było:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem aktualnie w klasie maturalnej i cieszę się że zostało mi tylko kilka miesięcy nauki w liceum ^^ nawet nie wiem kiedy to tak minęło :)

    Zapraszam Miszczak.photography

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też potrzebuję sweterków na jesień :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Ah tak.. te jesienne wahania nastroju, to straszne :(
    Kiedy lato ? ;D Fajny post, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam szkołę i studia już na szczęście za sobą i jakoś za tym nie tęsknie :D Świetna myśl tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się forma w jakiej dodałaś ten post! To wcale nie jest dziecinne że lubisz Hannah Montanę co prawda jestem od ciebie młodsza , ale ja także ją uwielbiam <3! Mam nadzieje , że zakupy się udadzą :)

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Moją obsesją już od dobrych dwóch miesięcy są książki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Udany pierwszy weekend szkoły?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie też ostatnio łapie jesienna chandra:( Oby jesien była słoneczna i ciepła...
    Szkołe mam już na szczęście za sobą:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny tak :) ja zdecydowanie bardziej wole chodzić do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Poranna kawa obowiązkowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałąbym wrócić do szkoły ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można w każdej chwili, ja w wieku 26 lat zaczęłam robić kolejną specjalizację :)

      Usuń
  24. ja już szkołę mam dawno za sobą :) a Tobie życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Po deszczu przyjdzie zawsze słonce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. życzę udanych zakupów gdy się wybierzesz do galerii :) a co do szkoły- te czasy już dawno za mną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, już po zakupach, były udane :D U mnie już ostatni rok szkoły:)

      Usuń
  27. Początek roku szkolnego to zawsze duży kop motywacyjny. Od teraz pójdzie z górki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gdy wracałam do szkoły, czułam podekscytowanie, a teraz to mi minęło po 2 tygodniach chodzenia :D
    patimelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń