poniedziałek, 1 października 2018

01/10/2018

Cześć! Witam Was w nowym, jesiennym miesiącu :) U mnie już widać jesień, czasami słońce zawita, ale najczęściej są u mnie ponure dni, na dworze coraz chłodniej, a na drzewach liście w barwach jesieni. Lubie takie klimaty, cieszę się, że te upały i gorące dni się skończyły.
Jutro mam już ostatni dzień praktyk, ten czas szybko mi minął, a na praktykach było ok. Dla przypomnienia- robię kierunek technik masażu!:)
Ciekawie minęły mi praktyki, fajni ludzie, przyuczyłam się trochę z masażów.
Jeśli chodzi o szkołę to w tym tygodniu zdaję zaległe zaliczenie, a tak to poza tym na spokojnie. Uczymy się w szkole ciągle czegoś nowego, tempo nauki jest szybkie, ale to już przecież ostatni rok:)
Spędzam też czas w domu na naucę, nie chcę później mieć poprawek, najlepiej zdać za pierwszym podejściem, ale zobaczymy jak to będzie :D
Tak więc ostatnie dni mijają mi na praktykach, nauce, czytaniu książek i spacerach jesiennych.
Jeśli chodzi o pracę to nic z tego nie wyszło no coż...szukam dalej.


Życzę Wam miłego tygodnia, jak to mówią...byle do piątku, chociaż nie dla każdego, ja nawet w weekendy mam nie zawsze czas na odpoczynek :)


7 komentarzy:

  1. Spokojnie, jestem pewna, że zdasz koncertowo za pierwszym razem:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam zajęcia z masażu podczas nauki na kierunku technika usług kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w egzaminach i w poszukiwaniu pracy ☺
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w szukaniu pracy, ja też szukam i nic :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenie w szukaniu pracy i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń