piątek, 30 kwietnia 2021

3 filmy, które polecam

Cześć :) Ostatnio obejrzałam bardzo dużo filmów, ale większość z nich są z serii Barbie lub Scooby Doo, więc na razie nie będę ich opisywać, może zrobię kiedyś serie o nich, ale dzisiaj przedstawie wam 3 filmy, które ostatnio obejrzałam i są to filmy z różnych gatunków. 

 

Nie ma to jak bliźniaki

 Cody i Zack dostają propozycję wzięcia udziału w eksperymencie badającym relacje między bliźniaczym rodzeństwem.

 W filmie od razu można zauważyć, że jest to nawiązanie do serialu ,,Nie ma to jak statek", występują ci sami aktorzy. Oprócz przebojowych bliźniaków jest też przezabawna London, Bailey i pan Mosbey.  Na początku mogłoby się wydawać, że jest to typowo wakacyjny film, rejs statkiem, ładna pogoda i miła atmosfera. Później sprawy zaczynają się komplikować i jest trochę akcji połączonej z thrilerem, oczywiście w wersji familijnej :)  Film ogląda się fajnie, jest dużo humoru, ale też zaciekawienie, bo fabuła bardzo wciąga. Polecam obejrzeć ten film na poprawę humoru.









 

Dirty Dancing

Szesnastoletnia Frances poznaje na wakacjach w ekskluzywnym ośrodku wypoczynkowym przystojnego instruktora tańca. Mimo wielu różnic łączy ich wspólna pasja.

Dawno nie oglądałam takiego starodawnego filmu, ale w końcu zdecydowałam się obejrzeć. Jest w nim przede wszystkim dużo tańca, muzyki, ale też problemy dnia codziennego, a nawet te poważniejsze. Jest jeden wątek główny, ale też poboczne, co sprawia, że w filmie cały czas coś się dzieję. Warto obejrzeć w wolnym czasie.




 
 
Dora i miasto złota
 
 Dora usiłuje rozwikłać tajemnicę zaginionej inkaskiej cywilizacji, aby uratować swoich rodziców.
 
To film, który od początku bardzo mi się spodobał, lubię takie młodzieżowe klimaty, tym bardziej, że film jest przedstawiony w optymistyczny sposób. Podoba mi się wszystko, postacie, fabuła, otoczenia, po prostu świetny film, polecam :)






A jakie filmy wy polecacie? Piszcie w komentarzach 😀

 

25 komentarzy:

  1. Okay, I loved all of these movies! I am a big fan of the Suite Life in general. Such a classic!
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za trzy filmy, które polecacie, wszystkie są interesujące. Dora to pierwszy raz, kiedy będę oglądać.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dirty dancing stary ale jary :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o my gy wszystko widziałąm :D Ale wspomnienia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak bliźniaki oglądałam, ale dosyć dawno temu.
    Fajne propozycje filmów :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, mam do polecenia ciekawych filmów wiele, będzie o tym osobny temat na blogu-zapraszam, po tym książkowym- jest już📚📖🤗
    Pozdrawiam cieplutko na miły majowy czas🌞💛🌼😃🍩☕🌲🌳

    OdpowiedzUsuń
  7. Małe szczęścia -bardzo fajny film - byłam na nim w kinie gdy jeszcze było to możliwe!❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Uwielbiam oglądać filmy :) Wydaje mi się że pierwszy widziała, ale dawno temu :) Drugi- jeden z moich ulubionych! A trzeciego nie działam :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Dirty Dancing- super film, który obejrzałam kilkakrotnie.
    Teraz rzadko cokolwiek oglądam, więc nie mam co polecić.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dirty Dancing to jest chyba film, który prawie każdy oglądał. Można powiedzieć, że to taki klasyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dirty Dancing to klasyka kina-film, który zdecydowanie warto obejrzeć! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dirty dancing to chyba ze 100 razy widziałam, kocham.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój ulubiony Dirty Dancing . Ale te pozostałe tez ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój ulubiony Dirty Dancing . Ale te pozostałe tez ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  15. Dirty Dancing to klasyk, bardzo lubię ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oglądałam Dirty Dancing oraz Dorę, oczywiście super filmy:) Ostatnio nie mam czasu za bardzo na tv, a jak już to oglądam seriale:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię film Dirty Dancing 🥰

    OdpowiedzUsuń
  18. Dirty Dancing to hit :) ponadczasowy

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałem wszystkie trzy filmy. W sam raz na relaks.

    OdpowiedzUsuń
  20. DD jest świetne ^^ innych nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z wymienionych tytułów znam tylko DD, ale, szczerze mówiąc, nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  22. Dirty Dancing uwielbiam ❤️ ja filmów ostatnio praktycznie nie oglądam ale seriali za to oglądam sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oglądałam pierwsze dwa filmy i bardzo mi się podobały. Polecam Ci fiml "Żona na niby" :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dirty dancing to klasyk :) Dorę chętnie obejrzę. Ja ze swojej strony polecam Coco. Animowany, ale na prawdę piękny i bardzo ciepły :)

    OdpowiedzUsuń