wtorek, 6 kwietnia 2021

06/04/2021

 Cześć, jak Wam mijają ostatnie dni? :) U mnie zwyczajnie, pogoda się popsuła....a było tak pięknie. Ostatni czas spędzam na przygotowaniach do testów teoretycznych na prawo jazdy. Myślałam, że będzie gorzej, ale jest fajnie, dużo teorii, ćwiczenia próbne w aplikacji, super :)

 Ja jestem nadal na wolnym i próbuję ten czas wykorzystać na rozwój osobisty najbardziej jak się da, bo jak wrócę do pracy to nie będzie aż takich możliwości jak teraz. Dlatego też zapisałam się na prawo jazdy i ogólnie szkole się w jeszcze kilka innych dziedzinach. Na zabawę przyjdzie czas, chociaż w sumie trochę rozrywki też mam. Ostatnio polubiłam indyjskie kino :) W najbliższym czasie może dam wpis  o filmach bolllywoodzkich, które polecam.

 💚💚💚💚

 A jak tam u Was, pracujecie czy wolne? Jakie plany na najbliższe dni? Pozdrawiam Was i do następnego napisania

26 komentarzy:

  1. Piękny kolor włosów :) Owocnej nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie życzę powodzenia w robieniu prawa jazdy.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na egzaminie. Na pewno zdasz celująco.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też, przekrój wszystkich pór roku w godzinę się może zdarzyć. Najgorzej to nudzić się na wolnym, dobrze jest znaleźć sobie takie zajęcie ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie pracowicie. Do przerobienia jeszcze jeden kurs, do tego wróciłam na dobre do języka włoskiego. Ale wiesz, ja chyba potrzebuję mieć sporo zajęć, to nakręca mnie do działania. Powodzenia z kursem na prawo jazdy- napisz, kiedy mamy trzymać kciuki za pozytywnie zdany egzamin;)
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w przygotowaniach do egzaminu. U mnie pogoda to totalna klapa. Staram się być produktywna w domu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia, masz piękny kolor włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że korzystasz z czasu wolnego aby się rozwijać. Chętnie zajrzę do wpisu o filmach bollywoodzkich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. It is wonderful that you are taking this time to focus on yourself! It is so so important to do that <3
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybrałaś dobry moment na naukę :) Warto wykorzystać czas wolny :) Powodzenia! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wolne dni wykorzystałam tylko i wyłącznie na odpoczynek :)
    Powodzenia w robieniu prawa jazdy.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie ponuro. Pogoda straszna. Ciągle zimno. Nie ma co robić.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia w zdawaniu na prawo jazdy :) Ja wolny czas spędzam z synkiem w domu więc mamy luzik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia na egzaminach :) jako nastolatka bardzo lubiłam kino bollywoodzkie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great hair. I enjoy driving :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam teraz bardzo fajny czas, bo od dwóch dni do pracy na rano, przez co czuję się wypoczęta i mam więcej czasu na wszystko :) P.S. Bardzo fajny kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę tego wolnego czasu. Ja niestety mam strasznie dużo pracy i sama nie wiem w co ręce włożyć

    OdpowiedzUsuń
  18. Co u mnie, wiesz już z bloga🤗
    A Tobie życzę samych udanych wiosennych dni🌞💛🌼
    Pozdrawiam cieplutko😃💚

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku, ja nie lubię bollywoodzkich produkcji :D Powodzenia z prawkiem!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pandemia i ten cały wolny czas jest dobrym momentem na naukę. Znam kilka osób, które odkryły w sobie talenty których nigdy by się nie spodziewali. Warto to rozwijać :) Trzymam kciuki za Twoje prawo jazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia na egzaminie.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj ta pogoda też mi działa na nerwy, prawo jazdy dobra rzecz, ja robiłam jak wchodziły komputerowe, taki ze mnie był trochę królik doświadczalny haha

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj! U mnie ostatnio naprawdę bardzo dobrze. Mimo nie za dobrej pogody to jestem bardzo szczęśliwa, mam pozytywne dni :)
    W takim razie nic mi innego nie pozostaję, jak życzyć Ci wszystkiego dobrego i powodzenia na egzaminie!
    Rzeczywiście, pandemia wielu osobą pomogła skupić się w końcu na sobie i swoim doskonaleniu. U mnie akurat nic się nie zmieniło, ponieważ ciągle chodzę do pracy w takim trybie, co przed nią ;)
    Więcej uśmiechu kochana!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  24. super, że wykorzystujesz czas na rozwój osobisty! to jest turbo ważne i trzymam kciuki za prawko :)

    OdpowiedzUsuń