poniedziałek, 11 listopada 2019

Lifestyle -podsumowanie czytelnicze, jutrzejsza pełnia księżyca i czas wolny.

Cześć :) Od dzisiaj mam trzy dni wolnego i bardzo się cieszę, bo mogę w końcu trochę odpocząć i znależć czas, aby napisać tu dla Was, dodać coś na instagramie i trochę ogarnąć życie. 

Pogoda trochę melancholijna, ale próbuję się jej nie dać i dlatego cały czas zajmuję umysł różnymi rzeczami, aby jakoś trochę odgonić ponure myśli.

W dzisiejszym wpisie na sam początek przedstawiam Wam moi mili małe podsumowanie czytelnicze z ostatnich kilku jesiennych tygodni :)


Przeczytane książki 
 
Obecnie czytam dwie książki, jedna to ta na zdjęciu powyżej ,,Wampiry wśród nas", jest to charakterystyka wampirów z dawnych czasów, aż do teraz, wierzenia i legendy na ich temat, cała historia i opowieści, które powstały przez lata. Przeczytałam jak na razie kilkanaście stron, ale zapowiada się bardzo ciekawie. Drugą książką obecnie przeze mnie czytaną jest ,,NLP w 21 dni" napisaną przez Harry Alder i Beryl Heather, bardzo ciekawa i motywująca pozycia, polecam.
Z książek, które ostatnio przeczytałam zachęcam Was do zapoznania się z cyklem ,,Miłość na kołku", są to bardzo ciekawe powieści, również wampirze.


Pełnia Księżyca

Wiecie, że jutro, 12 listopada pojawi się na naszym niebie pełnia księżyca? Już wczoraj wieczorem księżyc mocno świecił, a jutro będzie 100 procent widoczności.Według badań przeprowadzonych niejednokrotnie stwierdzono, że to właśnie w czasie pełni ludzie są bardziej nerwowi, energiczni i cierpią na bezsenność, lecz nie wiadomo do końca jaki jest mechanizm  tego zjawiska. 
Czy Wy też tak macie czy raczej księżyc nie wpływa na Wasze samopoczucie? Czy zauważyliście u kogoś z Waszego otoczenia, że w czasie pełni zachowują się bardziej niespokojnie niż zwykle? Piszcie w komentarzach :) 


Czas Wolny

 Teraz mam kilka dni wolnego i czas spędzam na leniuchowaniu, czytanie książek, spacerach. Za to jutro muszę w końcu iść do szkoły odebrać dyplom, bo rozdanie dyplomów było jakiś czas temu, a ja nie mam kiedy tam podejść. Mam w planach jeszcze zrobić porządki i porobić trochę zdjęć, może jakąś sesję zdjęciową :)

A jak u Was mija jesień? Co ostatnio przeczytaliście? Piszcie w komentarzach :)


13 komentarzy:

  1. Czytałam kilka lat temu "Wampiry są wśród nas". To była ciekawa publikacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się ciekawa:) Jak widzę, że jest pełnia to od razu wiem, że spać nie będę mogła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe lektury ostatnio przeczytałaś :)
    Co do pełni księżyca, wierzę, że księżyc wpływa na nas i na całą przyrodę, której częścią jesteśmy :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że fajne ksiażki czytałaś. Ja nie wiedziałam, że pełnia, ale od paru dni mam dziwne sny :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale dużo książek ostatnio przeczytałaś ! może mnie to zainspituje :)
    Zapraszam do siebie kochana na bloga ale także na mój kanał na yt :)
    stay-possitive.blogspot.com
    https://www.youtube.com/channel/UCuIH9j67mIcs1MNwx1OzCsg?view_as=subscriber

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolne dni i możliwość blogowania to fajna sprawa:) książki i spacery to dobry pomysł by nabrać energii.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie mogę się zabrac za książki, zaczynam a potem nie mogę dokończyć

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie tematyk wampirza średnio kręci:D ale koleżanka z kolei ma na tym punkcie fioła

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za książkami z wampirami - zwyczajnie nie moja tematyka.
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wampiry raczej do mnie nie przemawiają. Ja w pazdzierniku i przez pierwsza połowe listopada nie przeczytałam nic bo bardzo dużo sie u mnie działo i nie było kiedy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobra okładka, lubię wyrazistą grafikę :)
    Też w mojej uczelni, też szkoła jakby nie patrzył, było rozdanie dyplomów już dawno, a sama dopiero na dniach po niego pojechałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wampiry jakoś nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe pozycje do przeczytania. Chyba żadnej z nich nie czytałam, więc może się skuszę. Dobrze mieć trochę wolnego. Ostatnio czas zbyt szybko leci.

    OdpowiedzUsuń