piątek, 14 grudnia 2018

Zimowe Hygge.

,,Hygge- słowo oznaczające komfort, wygodę, przytulność, używane jako określenie osiągnięcia wewnętrznej równowagi, bezpieczeństwa i szczęścia, zwłaszcza przez społeczeństwa skandynawskie"- Wikipedia


Witajcie! Oto moje sposoby jak umilić sobie zimowe dni w sposób Hygge :)

Spędź trochę czasu sama- warto trochę pobyć samemu, wyciszyć się w te zimowe, mroźne dni, poczytać , pooglądać seriale, zająć się swoim hobby i nabrać energii przed świętami.
Przytulne miejsce- ozdoby w pokoju to coś, co uwielbiam! Często dekoruję mój pokój zależnie od pory roku i świąt, teraz mam ozdoby świąteczne i w takim klimacie od razu lepiej się czuję, ważne by w miejscu, w którym przebywasz i odpoczywasz było przytulnie :)
Dobre jedzenie- to jest jedna z ważniejszych rzeczy, ja akurat przeszłam ostatnio na zdrowszą dietę, pyszne owoce, sałatki warzywne i ziołowe herbatki, słodycze raz na jaki czas też nie zaszkodzą.
Koc i dobra książka/ ulubiony serial- to coś, co uwielbiam, nie ma to jak odpoczynek przy książce lub serialu, takie rzeczy od razu poprawiają mi humor :)
Kąpiel lub prysznic- zapachowe olejki do kąpieli, aromatyczne żele pod prysznic, to jest to! :D Kąpiel zrelaksuje i umili zimowy czas :)
Muzyka- nie ważne czy akurat sprzątasz czy robisz inne czynności, fajnie jest włączyć ulubioną muzykę, a wtedy nastrój od razu robi się przyjaźniejszy.
Spacer- mimo mrozu czy śniegu, nie siedź cały czas w domu, wyjdź na spacer, porób zimowe zdjęcia i ciesz się, że niedługo święta :)
Uśmiech- to chyba oczywiste, tak samo jak pozytywne nastawienie :)

A Wy jakie macie sposoby, by umilić sobie zimowe dni? Piszcie w komentarzach, pa!:)

11 komentarzy:

  1. Ale trafiłaś z tymi przyjemnostkami:) Wszystko co lubię:D bardzo doceniam spędzanie czasu samej...mogę wtedy złapać dystans i ogólnie swoje myśli:) Kocyk, dobre jedzenie i herbatka to coś za co uwielbiam zimę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przytulne miejsce to najważniejszy punkt mi się wydaje! Ciepły kocyk, kubek kakao oraz serial, nic więcej do szczęścia nie trzeba!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie spacer i uśmiech 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam obejrzeć sobie jakiś serial lub poczytać książkę. To jest najlepsze co mogę zrobić dla siebie :D

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ten pierwszy sposob mi sie podoba! wyciszenie w ogole jest wskazane. osobiscie ja dbam o swoj wenwtrzny spokoj - a moim sposobem na to jest po prostu nie przekladanie spraw na pozniej i szybkie ich ogarniecie :) pozdrawiam!

    ustiva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kąpiel i kąpiel po kilku godzinach znów kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Siedzenie pod kocykiem z herbatą i oglądanie filmów - nie ma lepszego sposobu na umilenie zimy! No i zdjęcia, słodycze, podziwianie widoków ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również lubię zatopić się w jakiejś ciekawej lekturze:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham wszystkie rzeczy z tej listy, a praktykuje książki i filmy :D

    OdpowiedzUsuń