czwartek, 27 grudnia 2018

27/12/2018

Cześć! Jak Wam minęły święta? U mnie całkiem ok, chociaż nie wiedziałam , że będzie tak fajnie jak było. W wigilię rano mama wyjechała w inne tereny i chciała mnie zabrać ze sobą na święta, ja jednak wolałam zostać w domu...i zostałam z kotem :P Jednak nie siedziałam sama, bo poszłam na kolacje wigilijne aż do dwóch domów, najpierw do cioci i jej rodziny, a później do taty. Było super, wesoło i ogólnie ok, po 20 wróciłam do domu i już siedziałam z kotem. 

Pierwszy dzień świąt spędziłam trochę w domu, trochę na spacerze i u chłopaka. Cieszę się, że mogłam trochę odpocząć, bo na co dzień tylko szkoła, praca i nauka, trochę wytchnienia uf.. :D
Śniegu w te święta u mnie nie było, za to był deszcz i nieprzyjemnie zimno.

Drugi dzień świąt musiałam już wybrać się do pracy na popołudnie, ale nie narzekam, bo było fajnie. W mojej pracy, w której pracuję od niedawna najczęściej jest wesoło i  zawsze można sobie porozmawiać i się pośmiać. Wróciłam wczoraj z pracy po 23:00 i już byłam taka zmęczona, że położyłam się od razu spać.


W trakcie świąt udało mi się obejrzeć kilka bajek wigilijnych, trochę nadrobiłam zaległości :)
Poniżej spis, może coś Wa również się spodoba :)
-Smerfy: opowieść wigilijna
-My little pony: najlepszy prezent
-Opowieść wigilijna Myszki Miki
-Scooby-Doo! Upiorna gwiazdka


Święta mineły, czas wracać do rzeczywistości :) A Wam jak minął świąteczny czas? Piszcie w komentarzach, chętnie się dowiem jak Wy spędziliście święta :)

12 komentarzy:

  1. No to miałaś fajnie :)) Najważniejsze, że było wesoło i odpoczęłaś. U mnie święta zleciały szybko, więcej przygotowań niż dni świątecznych. Ale również było bardzo sympatycznie :))). Moje dzieciaki obowiązkowo obejrzały Kevina :)))))). Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę 🤗

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze że miło spędziłaś te najbardziej magiczne święta :) MI one też bardzo szybko minęły ale pozostały same dobre wspomnienia :)
    Fajne fotki, urocza choinka :)
    Życzę Szczęśliwego Nowego Roku! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja wracajac do domu w pierwszy dzien swiat, gdy stawalam na stacji, by zatankowac czy kupic cos do picia, widzialam ludzi pracujacych i normalnie im wspolczulam. widac bylo, ze sa niezadowoleni... az niefajnie zyczyc wesolych swiat, gdy wychodzisz ze sklepu. no, ale fajnie, ze Ty nie narzekasz :)
    ja to dosc obficie spedzilam te swieta. tym bardziej, ze do tej pory leze i ledwo oddycham z przejedzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Święta minęły mi bardzo szybko, oraz w gronie rodzinnym! W wigilię najpierw u swojej rodziny, następnie u chłopaka! Jestem zadowolona z tegorocznych świąt! Super że miło spędziłaś święta, szkoda że w pracy no ale czasem tak bywa!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj odpoczynek w święta to rzecz konieczna! :) :) Moje święta minęły w fajnej, rodzinnej atmosferze.

    Zapraszam na nowy post, a w nim... krakowski kiermasz świąteczny :-)
    Pozdrawiam! Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi również święta minęły bardzo przyjemnie ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta minęły OK ale zbyt szybko :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne święta :D Ja obejrzałam Opowieść Wigilijną i Kevina ;p Szkoda, że szybko mineło i musiałaś iść do pracy. Mnie za rok też to czeka :l

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie było mega leniwie i rodzinnie... takie slow święta w czystej postaci:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Święta u mnie minęły zdecydowanie za szybko :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Święta i Sylwester, no i mamy nowy rok! Dużo, dużo radości i pozytywnych chwil w tym 2019 <3

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Happy New Year! U mnie swieta i nowy rok za szybko minelo to. Juz sie do pracy szykuje ughhh

    OdpowiedzUsuń