środa, 7 listopada 2018

Księżyc w nowiu.

Witajcie, nie wiem czy wiele z was o tym wie, ale dzisiaj jest nów księżyca. Mnie takie magiczne sprawy interesują i dzisiaj sobie trochę o tym poczytałam. Jeśli wy też chociaż trochę interesujecie się magią lub ciekawi was to, to zapraszam do przeczytania wpisu :)

NÓW KSIĘŻYCA inaczej nazywany jest ,,nowym księżycem", początkiem nowego cyklu. Jest to idealny czas siania ziaren. To dzisiaj macie okazje pomyśleć o Waszych marzeniach, planach i celach na przyszłość, o wymarzonej przyszłości i dobrych rzeczach, które mają się spełnić. 
Dzisiaj wieczorem warto usiąść sobie na spokojnie z ziołową herbatką, zapalić świeczkę lub kadzidełko i pomyśleć o waszych planach, marzeniach, możecie to wszystko spisać na kartkę. Można też sobie ułożyć pozytywne informacje i wypowiedzieć je na głos. To dzisiaj jest ten czas, aby przysiąść wygodnie, wyciszyć się, może pomedytować i zastanowić się nad swoją przyszłością. Pamiętajcie, że wiara w siebie i swoją przyszłość jest bardzo ważna, niezależnie czy wierzycie w magię, czy nie, ale warto mieć pozytywne nastawienie, od tego w pewnej mierze zależy Wasza przyszłość :) Ja dzisiaj wieczorem zrobię rytuał księżycowy, napiszcie czy Wy też i co o tym sądzicie, pa :)

20 komentarzy:

  1. Jaki klimat! Cudowne zdjęcie. Zgadzam się, wiara to bardzo ważny aspekt, nie raz pomaga mi przezwyciężyć trudności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiara jest najważniejsza :)
    PS: cudowne zdjęcie :)
    również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcie :) Pozytywne nastawienie warto mieć zawsze, a wiara potrafi człowiekowi czasem dodać sił ;) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Od zawsze zachwycam się niebem i jego urokiem. Lubię czasem usiąść na parapecie i gapić się w gwiazdy. I tak, masz rację! Pozytywne nastawienie to podstawa jeśli chodzi o naszą przyszłość, plany, ale i teraźniejszą rzeczywistość! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcie, trochę się interesuje magią -chociaż bardziej zjawiskami paranormalnymi ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze zdjęcie 👌. Magią interesowałem się kiedyś,ale od momentu,gdy się dowiedziałem,że więcej zabiera niż daję to przestałem

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nigdy nie zwracałam na to uwagi. Na pełnię za to jak najbardziej, bo zawsze wtedy nie mogę zasnąć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcie i świetny post!
    obserwuje i zapraszam do mnie :)
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe informacje, na mnie fazy księżyca bardzo wpływają, zwłaszcza na sen, coś w tym jest

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post dear! You have a nice blog.
    I follow you can you follow me back dear?
    my blog: www.guzelvekulturlu.com
    I will really appreciate that. Thank you
    Kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcie :) Fakt wiara potrafi czynić cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja mam zawsze mówi, że po nowiu księżyca nie powinno się za dużo jeść bo księżyc rośnie i wtedy rośnie wszystko - nasz głód, nasza siła, nasze emocje itp. Za to po pełni kiedy księżyc maleje, dobrze jest wprowadzić jakieś zmiany jak ścięcie włosów, dieta itp :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post i piękne klimatyczne zdjęcie :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiara czyni cuda, ja jednak w to nie wierze :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie wierzę w magię, ale za to wierzę w duchy, i odwiedziny zza światów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo interesujące :) Piękne zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze nigdy się tym nie interesowałam. Dla mnie to tylko nów. Źle za to znoszę pełnię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pamiętam że w czasie mojego wesela był właśnie nów - to chyba dobrze rokuje na przyszłość związku...jesteśmy już razem 9 lat:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń