środa, 2 grudnia 2020

Blogmas #2 Pytania i odpowiedzi

 

Cześć, Widziałam gdzieś w internecie taką zabawę z pytaniami i odpowiedziami w klimacie świątecznych. Więc dzisiaj trochę pytań i moich odpowiedzi 😏 

Dzisiaj nagrywam też Vloga na Youtuba, ale czy wrzucę filmik do neta to jeszcze nie wiem, zobaczę jak wyjdzie :)

 Zdjęcie poniżej- to moja mała dekoracja świąteczna, ale chcę jeszcze trochę więcej porobić tego typu dekoracji, aby czuć było Magię Świąt :D

 To zaczynamy 👉


 Czy odliczasz dni do Świąt?

 Nie, ale cieszę się obecną chwilą, czyli atmosferą przedświąteczną i już teraz jest dla mnie magiczny czas:)


Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia? 

Już w listopadzie przeglądam w sklepach dekoracje świąteczne, a w internecie inspiracje i stopniowo wprowadzam świąteczny klimat.

 

Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?

Najczęściej nie mam przerw świątecznych, bo co roku przez cały grudzień ciężko pracuję, nawet w Wigilię. Nie wiem jak będzie w te święta, bo na razie mam wolne ze względu na pandemie. Jeśli taką przerwę świąteczną będę miała to poświęce ją na rozwój osobisty, ale też chętnie pooglądam świąteczne filmy, posłucham świątecznej muzyki i będę coś gotować :) A jak spadnie śnieg, to oczywiście dużo czasu będę przebywać na dworze :)


Wolisz Wigilię czy pierwszy dzień Świąt?
 
 Lubię oczekiwane na wigilię i czas gdy już zasiadam przy stole, ale w pierwszy dzień świąt też jest fajnie. Mimo, że w oba te dni zazwyczaj idę na rano do pracy, to popołudniami jest fajnie i przytulnie. W pierwszy dzień świąt jest pełno filmów świątecznych w telewizji i to jest ten klimat:)


Wypatrujesz pierwszej gwiazdki?
 
Nie 😏


Chodzisz co roku na pasterkę?

Nie, ale chyba w tym roku się wybiorę.


Jakie prezenty lubisz dostawać ?
 
Zależy. Lubię książki, kosmetyki.....ale najlepiej jeśli jest to niespodzianka, mi wszystko się podoba i z każdego prezentu się cieszę.


Ubierasz się odświętnie czy spędzasz święta w pidżamie?

W wigilię lubię ubrać się elegancko, a później już wskakuję w ciuchy z motywem świątecznym, jakieś nadruki z reniferami itd. 💚


Jak wygląda Twój pokój podczas okresu świątecznego?
 
Zawsze jakoś go dekoruję, żeby było przytulnie i świątecznie.


Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?

Najczęściej kolenduję od rodziny do rodziny, czyli od domu do domu i w każdym domu jest inny klimat.


Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne? Jakie?
 
Zawsze cieszyłam się jak w święta padał śnieg, teraz niestety już jest troche inaczej 😐


Co najbardziej lubisz w świętach?
 
Jedzenie świąteczne, filmy o tematyce świąt, to jest to :)
 

Czego nie lubisz w świętach?
 
To, że trzeba sobie składać życzenia i dzielić opłatkiem. Nie wiem czy zawsze takie życzenia są szczere.


Masz jakieś świąteczne tradycje?

Raczej nie, hm...a mówiłam już, że lubię filmy świąteczne? :D 

 

Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
 
W moim pokoju nie stawiam choinki, a jedynie co roku wyjmuję świeczkę o kształcie choinki :) 


Jaki kolor lampek choinkowych lubisz?
 
Białe, ewentualnie złote.


Wolisz dawać czy dostawać prezenty?
 
To i to, ale nie zależy mi tak na otrzymywaniu prezentów, wszystko co potrzebuję już mam.


Jeśli w tym roku mogłabyś dać prezent tylko jednej osobie, to kto by to był?
 
W sumie nie wiem hehe, dziwne by to było.


Jaki jest najfajniejszy prezent, jaki kiedykolwiek dostałaś?
 
Trochę było tych prezentów, raz dostałam cały zestaw książek Sagi Zmierzch i ten prezent najbardziej zapamiętałam, bo marzyłam o nim.


Posiadasz kalendarz adwentowy?
 
Nie, ale chcę jeszcze jakiś kupić, mimo, że już zaczął się grudzień.
 

Co byś chciała dostać w tym roku?
 
Nie mam pomysłu, nawet jeśli nic nie dostanę to nic się nie stanie, ale jeśli ktoś chce mi dać prezent to niech to będzie niespodzianka:)


Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika?
 
Nieeee :D


Gdybyś mogła sobie wybrać, gdzie spędziłabyś święta?
 
Chciałabym gdzieś za granicą....chętnie w Nowym Yorku jak to często jest pokazywane w filmach świątecznych :)
 
Życzę Wam wszystkim miłego początku grudnia, pa :)

 

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajna świąteczna zabawa:) Ja niestety wigilię będę mieć pracującą ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne pytania. Ja jeszcze niestety nie czuje klimatu świąt ;( Też uwielbiam świąteczne filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z tymi pytaniami. Ja zrobiłam kiedyś chatkę z piernika ale ta padła... :( i nie dotrwała do świąt

    OdpowiedzUsuń
  4. O sama też zamierzam zrobić odpowiedzi na te pytania :D Ja jestem za wstawieniem tego filmiku :D

    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem właśnie w trakcie nagrywania filmiku i zobaczę jak wyjdzie :)

      Usuń
  5. Też tęsknie za śniegiem i taką prawdziwą zimą.... I opłatkiem nie lubię się dzielić, odeszłam od tego zwyczaju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dzisiaj troszkę napadał śnieg i już stopniał:(

      Usuń
  6. Ja na pasterkę chodzę co roku, jak dobrze pamiętam od 6 roku życia lub wcześniej :) Ciekawe jak będzie w tym roku, skoro są te ograniczenia :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, ciekawe czy mimo ograniczeń będą pasterki w tym roku:)

      Usuń
  7. Ja co roku chodzę na pasterkę, ale pewnkie w tym roku może być z tym kłopot :( Nie mogę się już doczekać pełni świątecznego klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kocham właśnie ten klimat dookoła tego czasu, te piękne ozdoby, kolędy i wszystko wokół ma taką magiczną aurę! <3

    OdpowiedzUsuń