środa, 13 maja 2020

13/05/2020

Cześć, co u Was? :) U mnie ostatnio za wiele się nie działo, kwarantanny ciąg dalszy, ale już niedługo wracam do pracy. Szczegółów nie znam, ale wstępne informacje są takie, że jeszcze w maju wracam, ciekawe jak to się potoczy :)
Ostatnie tygodnie, mimo wolnego spędziłam fajnie. Dużo się uczyłam i zdobywałam wiedzę. Poświęcałam codziennie wiele czasu na czytanie książek, naukę niemieckiego, a do tego jeszcze naukę photoshopa, a czasem nawet czytanie na KhanAcademy na temat Historii Sztuki:)
Więc czas mi mija nawet ok, ale jeśli wrócę do pracy to też będzie fajnie.
Wiem, że ostatnio mało piszę na blogu, ale jeśli chcecie być w miarę na bierząco to zapraszam na mojego instagrama pod nazwą Weronikafabulous.

Piszcie co tam u Was słychać, wracacie już do pracy, czy mimo pandemii cały czas pracowaliście?
A jak Wam idzie w szkole i na studiach?
Piszcie w komentarzach! Pa, do następnego napisania :)



19 komentarzy:

  1. Ja cały przyszły tydzień jeszcze siedze w domu i pracujemy zdalnie pozniej sie okaże co dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie, pomimo tego, że byliśmy zamknięci w domach, na tej kwarantannie tez można bylo znaleźć wiele plusów, ja właśnie wykorzystałam ja na nadrabianie zaległości książkowych :)

    a do pracy wróciłam już tydzień temu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz ze zwierzakami - cudnie po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja caly czas w domu .... i online shopping robie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja cały czas pracuję online

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja od poniedziałku wracam do pracy - cieszy mnie to bardzo ,bo już mam dość tego siedzenia w domu 🙂
    Fajnie że Ty miło spędzasz izolacje 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie ostatnio pracowicie w związku z zaliczeniami na studiach. :D
    Super, że udało Ci się, tyle fajnych rzeczy zrobić przez czas kwarantanny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koty widać zachwycone z kwarantanny, moja piesa ma tak samo hehe 💜💙

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć też przyjacielu. Ja i ludzie w moim kraju wciąż poddawani są kwarantannie. Liczba ofiar narażenia na wirusa zaczęła maleć. Jak się masz ?. Mam nadzieję, że zawsze jest też fajnie.

    Pozdrowienia ode mnie w Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja najchętniej w ogóle nie wróciłabym do pracy w biurze, tak mi się spodobało pracowanie zdalnie, z domu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo pandemii cały czas pracowałam :) W ogóle nie odczułam kwarantanny. Dla mnie to lepiej, bo jestem osobą która nie znosi spędzania czasu w domu, nawet jeżeli mam sporo zajęć i obowiązków :) Śliczne zdjęcie~!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie że miło spędziłaś czas ;) ja cieszę się że wróciłam już do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja pracowałam poczas pandemii w domu opieki, odkażałam wszystko, żeby usunąć wirusy/bakterie. Do szkoły od 3 tygodni chodzę

    Obserwuję i pozdrawiam!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo jakie słodkie kotki :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. great post!thank you for your share!Love it!
    black bob wigs luxhairshop

    OdpowiedzUsuń
  16. U nas jest jakaś ciągłość w pracy, choć z większymi lub mniejszymi przestojami :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niestety pandemia czy nie cały czas pracują i w ogromnym otoczeniu bezpośrednio z klientami :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne koty. Ja mam akurat pieska :-)

    OdpowiedzUsuń