niedziela, 18 sierpnia 2019

18/08/2019

Cześć! Mija już prawie drugi miesiąc odkąd pracuję w nowej firmie i nie wiem nawet kiedy to zleciało. A zleciało szybko, bo dobrze mi się tam pracuje, mimo, że jest dużo roboty. Teraz już pogoda nie za bardzo, ochłodziło się ostatnimi dniami, więc ostatni tydzień był w pracy taki sobie, jeśli chodzi o natłok zajęć. Jak najczęściej pracowałam w godzinach 8-18, to ostatnio  zdarza mi się wracać około 16. Mimo, że pracuję prawie codziennie, to ostatnio udało mi się zrobić coś więcej niż praca-dom, wyszłam na spacer i trochę kilometrów zrobiłam 😄 

W sierpniu, już za kilka dni mam oficjalne rozdanie dyplomów i już nie mogę się doczekać, ale nie zapłaciłam za ostatni semestr i nie dostane dyplomu dopóki nie zapłacę 🙆😅 Więc zaraz loguję się na moje konto i robię przelew, bo całkowicie o tym zapomniałam 😃




Miłego początku tygodnia Wam życzę, papatki :)

17 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że dobrze Ci się pracuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na rozdaniu :) i w nowej pracy oczywiście, bo najważniejsze robić, to co się lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodenki kochana :* pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze że dobrze Ci się pracuje-to podstawa w pracy 😀
    Oby tak dalej 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo nie samą pracą człowiek żyje, prawda? Tylko czasem trudno wyrwać wolną chwilę tylko dla siebie, na taki leniwy spokojny spacer...
    Gratuluję zatem rozdania dyplomów!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W pracy ważne jest to,aby tobie ona się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Praca zabiera dużo czasu z życia. Sama byłam w szoku jak szybko mijają miesiące.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja po pracy zawszę muszę się poruszać. Siłka, konie, rower lub chociażby spacer z psem.

    Zapraszam na nowy post, a w nim... relacja z Preikestolen.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog - KLIK
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Las fotos son preciosas ! Seguro se lo pasaron muy bien! Espero verte pronto por mi blog! Buen día! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj!
    Najważniejsze, że praca Ci się podoba. Skoro jest fajna to dobrze będzie płynął czas. Powodzenia! To prawda, pogoda ostatnio wydaje się być jakaś chłodniejsza. Dobrze, że w tym natłoku pracy znajdujesz czas na odrobinę relaksu :)
    O to szybko płać i odbieraj swój dyplom! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. To ważne, że lubisz swoją pracę. Człowiek wykonuje wtedy z przyjemnością swoje zadania i nie męczą go obowiązki. :)

    ~ohmylifex~

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi jakiś czas temu minął rok i sama nie wiem kiedy :) Dobrze, że podoba Ci się nowa praca. to bardzo ważne bo wbrew pozorom w pracy spędzamy bardzo dużo czasu. Ale trzeba czasem po pracy się oderwać i iść np na spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super że jesteś zadowolona ze swojej pracy ;) to jest w gruncie rzeczy bardzo ważne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najważniejsze że praca super, w końcu trudno jest chodzić gdzieś gdzie się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jak zeczwlam prace to tez głownie żyłam praca dom. Teraz juz jednak staram sie tez znajdować czas na inne rzeczy. Bardzo ważne jest żebyśmy lubili swoją prace bo spędzamy tak znaczna część dnia

    OdpowiedzUsuń
  16. to dobrze, że pracuje Ci się przyjemnie. Nawet jeśli praca jest ciężka, to za sensowną stawkę człowiek jest w stanie znaleźć w niej przyjemność.
    Spacery to rewelacyjny pomysł. Dla zdrowia, dla oczyszczenia myśli, dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń