niedziela, 21 lipca 2019

,,Odkładanie spraw na później jest jak karta kredytowa: wielka frajda, dopóki nie dostaniesz wyciągu."
-Christopher Parker


Cześć! Jak tam u Was? Ja się rozchorowałam, dopadło mnie przeziębienie i to w środku lata :/ Ale już czuję się lepiej i niedługo wracam do pracy. Niby pogoda ok, ale nie wiadomo jak się ubierać i czy w ogólne wychodzić z domu bez parosola :D Raz gorąco, raz ponuro, ale takie mamy lato:)
Pzzez te kilka dni na chorobowym nie wychodziłam w ogóle z domu tylko nadrabiałam zaległości książkowe i oglądnęłam kilka odcinków Scooby- Doo :D No i ,,zjadłam" mnóstwo witamin i jakiś leków, ale przeziębienie powoli przechodzi i jest coraz lepiej :)

Życzę Wam miłego dnia, a ja jeszcze zaglądne na Wasze blogi, a potem obejrzę sobie jakiś film na necie i poodpoczywam.  Aha, jeszcze chciałam Wam powiedzieć, że ostatnio zainteresowałam się bardziej sztuką Hygge, preczytałam książkę ,,Hygge duńska sztuka szczęścia" i chcę jeszcze trochę informacji poszukać o tym w necie :)

Ok to do napisania, pa! :D

15 komentarzy:

  1. Lato to najgorszy czas na chorowanie. 2 lata temu miałam zapalenie oskrzeli. To był dramat, dusiłam się, kaszlałam, jak nigdy, a później jeszcze przez co najmniej 2 tygodnie byłam strasznie osłabiona. A to wszystko przez to, że mnie przewiało w bardzo upalny dzień.
    Dużo zdrowia Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany niefajnie tak chorować w lecie... Ale z drugiej strony przynajmniej miałaś trochę czasu dla siebie no i dla Scooby-Doo, który jest cuuudowny!
    Dużo zdrówka kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie jestem chora. Coś okropnego chorować w wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. ..ostatnio pogoda jest bardzo niestabilna.. skoki temperatury sprzyjają choróbskom..
    ..dobrze, że czujesz się już lepiej :)
    ..tka sobie myślę: hygge, to taka pozytywna energia.. na każdym kroku można znajdować coś co jest hyggelig.. atmosfera hygge sprawia, że się uśmiechasz i łapiesz chwile szczęścia ;)
    - pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja całą zimę jadłam lody i nic, zaczęło się lato i dostałam anginy. Lato to najgorszy czas na choroby.
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! Myślę, że nie dużo Cię omija, pogoda raczej nie sprzyja wyjściom. Słyszałam o hygge, ale jakoś bardzo się tym nie interesowałam. Może zajrzę do tego skoro Cię to zainteresowało!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Very interesting book, so share us about the art of Hygge then.

    Taking care good yourself :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że już przeziębienie mija i dochodzisz do zdrowia. Czasami dopada pech i przychodzi choróbsko latem.
    Pozdrawiam ciepło i życzę dużo zdrówka, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lato, niby ciepłe a jednak nie beztroskie w tym roku. Raz poszłam się poopalać i już nie mam okazji.
    Zdrowia życze! Polecam herbate z cytryną i miodem, no i wit C :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę zdrówka :) To Twój naturalny kolor włosów ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej to słabo, że przeziębienie Cię dopadło. Dużo zdrówka :)
    Chyba czytałam tą książkę, lubie takie poradniki, z podobnych jeszcze czytałam o japońskim szczęściu też jest dosyć ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh very cute selfies darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niedawno wyszłam z przeziębienia :O... w lecie... o ludzie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim razie życzę dużo zdrówka! Hygge...czytałam, fajna książka, nawet wzięłam sobie kilka wskazówek do serducha.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czosnek to najlepsze lekarstwo na przeziębienie ;) Na kanapce, albo na zapiekance - uwielbiam :) I szybko pomaga ;)
    Życzę zdrowia!

    OdpowiedzUsuń