poniedzia艂ek, 6 maja 2019

3/05/2019

Cze艣膰 馃榾 Jak tam min臋艂a Wam maj贸wka? Ja jeden dzie艅 sp臋dzi艂am na kr贸tkiej wycieczce po okolicach, a tak poza tym to pracowa艂am, ale by艂o ok.  Ostatnio u mnie prawie codziennie praca, a gdy mam wolne to czytam ksi膮偶ki albo spaceruj臋. Chc臋 zacz膮膰 膰wiczy膰 i w艂a艣nie 艣ci膮gn臋艂am sobie aplikacj臋 do 膰wicze艅... od jutra zaczynam haha, mam nadziej臋, 偶e uda mi si臋 膰wiczy膰 chocia偶 3 dni w tygodniu 馃槃 A opr贸cz tego czas wyci膮gn膮膰 pi艂k臋 do kosza. W zesz艂ym roku du偶o gra艂am i teraz te偶 chc臋 po艂膮czy膰 sport ze sp臋dzaniem czasu na 艣wie偶ym powietrzu. 

A oto zdj臋cia z maj贸wki :D




A Wy jak sp臋dzili艣cie maj贸wk臋? Piszcie w komentarzach, pa :)

10 komentarzy:

  1. Hej. U mnie maj贸wka by艂a deszczowa i zimna.Przyjemnego wtorku :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ja w Maj贸wk臋 g艂贸wnie odpoczywa艂am i czyta艂am ksi膮偶ki. Pogoda mnie nastraja艂a mnie na aktywno艣膰 fizyczn膮.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dobry spos贸b na wolne dni. Ja te偶 ch臋tnie czytam :)

      Usu艅
  3. fajna kurteczka:)
    my g艂贸wnie chodzili艣my po lesie na d艂ugie dystanse

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To co艣 co lubi臋...d艂ugie spacery w艣r贸d natury :)

      Usu艅
  4. Ja niestety mia艂am jelit贸wk臋, ale chocia偶 zd膮偶y艂am by膰 na grillu i w 艁azienkach Kr贸lewskich ;)
    Obserwuj臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Maj贸wke sp臋dzi艂am w domu, od taki d艂ugi weekend :D

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ja maj贸wk臋 sp臋dzi艂am w domu na nauce :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. U mnie maj贸wka w domu, ale pogoda by艂a kiepska wi臋c nie 偶a艂uj臋!
    pozdrawiam serdecznie znad fili偶anki kawy :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. Ci臋偶ko si臋 zebra膰 z 膰wiczeniem, ale ja chce wr贸ci膰 do regularnych spacer贸w, roweru i mo偶e uda mi si臋 tak偶e kr臋ci膰 hula hopem chocia偶 2 razy w tygodniu

    OdpowiedzUsu艅